Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Актуальні запитання, які виникають під час податкових перевірок

3 травня 2017 р.

Які особливості проведення документальної невиїзної перевірки?
Документальна невиїзна перевірка здійснюється в разі прийняття керівником (його заступником) контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності підстав для проведення документальної перевірки, визначених ст. 77 та 78 Податкового кодексу (далі – ПК). Така перевірка здійснюється на підставі зазначених у пп. 75.1.2 ПК документів та даних, наданих платником податків у визначених ПК випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.
Невиїзна перевірка проводиться посадовими особами податкового органу виключно на підставі рішення керівника, оформленого наказом, та за умови вручення платнику податків копії наказу про проведення такої невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.
Виконання цих умов надає посадовим особам податкового органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.
Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов’язкова.
За наявності письмового звернення платника податків замість невиїзної перевірки може проводитися документальна виїзна перевірка.

Як часто і за яких умов підприємство може бути включене до плану-графіка проведення документальних планових перевірок?
До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.
Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків із незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім– не частіше ніж раз на два календарних роки, високим – не частіше одного разу на календарний рік.

Чи може проводитись експертиза під час документальних перевірок?
Експертиза проводиться в разі, коли для вирішення питань, що мають значення для здійснення податкового контролю, необхідні спеціальні знання в галузі науки, мистецтва, техніки, економіки та в інших галузях. Залучення експерта здійснюється на договірних засадах та за рахунок коштів сторони, яка є ініціатором залучення експерта (це може бути як платник податків, так і контролюючий орган).
Така експертиза призначається за заявою платника податків або за рішенням керівника податкового органу, у яких зазначаються: підстави для залучення експерта; прізвище, ім'я та по батькові експерта; реквізити платника податків, стосовно якого здійснюється податковий контроль; запитання, поставлені до експерта; документи, предмети та інші матеріали, які подаються на розгляд експерта.
Податковий орган зобов'язаний ознайомити платника податків (його представника) з рішенням про проведення експертизи, а після закінчення експертизи – із висновком експерта.
Експерт має право ознайомлюватися з поданими йому матеріалами, які стосуються предмета експертизи, та просити надання додаткових матеріалів.
Експерт має право відмовитися від надання висновку, якщо поданих матеріалів недостатньо або такий експерт не володіє необхідними знаннями для проведення зазначеної експертизи.
За надання завідомо неправдивого висновку експерт несе відповідальність відповідно до закону.

Джерело: https://uteka.ua/.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!