Ваше предоплаченное издание Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерия – это любовь!

(056) 370-44-25
Заказать звонок

Инвентаризация в бюджетных учреждениях - 2015

September 10, 2015

Щонайменше одна подія спіткає кожного головного бухгалтера бюджетної установи щороку: це річна інвентаризація ! Чому бухгалтера,? А як же інші?

Справа в тому, що саме на головного бухгалтера покладена відповідальність подавати завжди точну, своєчасну та повну інформацію про стан справ в установі як керуючим органам, так і зовнішнім користувачам. Бухгалтер повинен слідкувати за усіма подіями, що відбуваються в установі, оскільки усе це впливає на відображення, подання та тлумачення інформації щодо виконання кошторису по відповідній бюджетній програмі.

Подібний статус бухгалтера вимагає від нього знання та правильного розуміння норм чинних законів, указів, інструкцій, порядків, тлумачень, що можуть стосуватися діяльності установи; змушує його бути у курсі усіх змін у законодавстві, адже не секрет, що чинне законодавство постійно зазнає змін, виправлень, уточнень, що виникають при тлумаченні його норм. А часу у добі так мало…

Тому дуже важливим для головного бухгалтера є отримання своєчасної, фахової та систематизованої інформації по відповідній тематиці, що дозволить йому швидко опанувати нові знання.

ЗАКОНОДАВЧА БАЗА

1. Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (ст. 10 Закону України від 16.07.96 р. № 996-XIV) – для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку установи зобов'язані проводити інвентаризацію активів і зобов'язань

2. Порядок подання фінансової звітності (п.12 постанова КМУ від 28.02.2000 р. № 419) – причини обов'язкового проведення інвентаризації активів та зобов'язань установи;

3. Порядок списання об'єктів державної власності (Постанова КМУ від 08.11.07 р. № 1314)- Акт інвентаризації об'єктів державної власності, що пропонуються до списання;

4. Порядок відчуження об'єктів державної власності (Постанова КМУ від 06.06.07 р. № 803) – Акт інвентаризації основних фондів (засобів) які пропонуються до відчуження.

5. Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань (Наказ МФУ від 02.09.14 № 879) – порядок проведення інвентаризації активів і зобов'язань;

6. Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації (Наказ МФУ від 17.06.15 р. № 572);

7. Про затвердження типових форм з обліку та списання ОЗ, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, та Інструкції з їх складання (Наказ ГУДКУ, Державний Комітет Статистики України від 02.12.97 р. № 12570 – Типові форми №№ інвентарні картки №№ ОЗ-6 – ОЗ-11;

8. Наказ Мінстату України від 21.06.96 № 193 – Типова форма № М-17-21 Інвентаризаційний опис №

9 Про затвердження типових форм первинного обліку об'єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів (Наказ МФУ від 22.11.04 р. № 732)

10. Про затвердження Порядку використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади (Постанова КМУ від 10.09.03 р. № 1433 із змінами).

11. Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.04.14 р. № 407 - Форма подання інформації про результати планової інвентаризації комп'ютерних програм у_____ році

...

(Публикуется на языке оригинала)

Источник: http://uteka.ua/channels_store/publication/Inventarizaciya-v-byudzhetnix-ustanovax---2015-9391

Присоединяйтесь к нашей странице и получайте новости первыми!

Спасибо, я уже с вами!