Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Запрошуємо на вебінар: «Первинні документи в бухобліку:правила складання; судова практика; законодавчі зміни»

September 14, 2021

Дата: 23.09.21 г.

Час: з 11:00 до 13:00.

Питання до розгляду:

1. Який документ є первинним. Коли рахунок-фактура може бути первинним документом. Чи може договір виконувати роль первинного документа.

2. Значення первинного документа для податкового обліку.

3. Дата складання. Чи можна складати первинний документ на будь-яку дату? Чи можна оформити у вихідний, неробочий день? Чим загрожує складання первинки не під час господарської операції чи відразу після її завершення, а пізніше? Яка дата податкових зобов’язань із ПДВ за послугами, якщо акт складено пізніше дати надання послуг? Що з податковим кредитом у такій ситуації? Електронні документи. Що вважати датою їх оформлення?

4. Хто може складати та підписувати первинні документи. Чи треба затверджувати перелік таких осіб? Чи може особа підписувати первинні документи, перебуваючи у відпустці, відрядженні? Чи можна використовувати символ «ꞌ» у ситуації, коли документ підписує особа, яка заміняє відповідальну? Які нові вимоги до підписання первинних документів за когось прописано в ДСТУ 4163:2020.

5. Форма первинних документів. Чи обов’язково використовувати типові форми? Як правильно затвердити власне розроблені форми первинних документів?

6. Обов’язкові реквізити:

• назва документа (форми);

• дата складання;

• назва підприємства;

• зміст та обсяг господарської операції. Чи можна під час надання послуг обійтися загальними фразами, чи треба розшифровувати? Рекомендації суддів та позиція Мінфіну. Чи можна вказувати спецкоди (партномер) товарів, а не їхні назви?

• одиниця виміру. Нові правила Наказу № 88. Чи у всіх документах треба вказувати вартісний вираз, чи можна обмежитися лише натуральним? У подорожніх листах треба зазначати використання не лише в літрах, а й у грн?

• посади осіб, відповідальних за здійснення госпоперації і правильність її оформлення;

• особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу. Чи можна використовувати факсиміле? Чи треба писати власне ім’я та прізвище?

7. Печатка – обов’язковий реквізит?

8. Які помилки в реквізитах не є значними (коли первинка з помилками не втрачає свого статусу). Що каже суд. Немає прізвища особи, яка брала участь у госпоперації – чи буде документ первинним?

9. Запізнілі первинні документи: рекомендації в обліку. Роз’яснення Мінфіну та ДПСУ. Як прописати в наказі про облікову політику правила щодо запізнілих документів.

10. Відсутність первинного документа: як можна довести наявність операції. Актуальні судові рішення. Відсутня ТТН – ризики, як довести не безтоварність (реальність) операції?

11. Чи треба складати первинний документ на курсові різниці?

12. Бухгалтерська довідка – у яких випадках вона складається? Коли її застосування може вберегти від запитань контролерів.

Лектор: Галина Морозовська, незалежний експерт із бухобліку та оподаткування, автор численних публікацій у професійних ЗМІ та постійний автор Uteka.

Нагадуємо про передплату на 2022 рік.

Деталі за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.

До зустрічі на вебінарі!

⤷ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ⤶

Вартість вебінару – 450 грн.

Для передплатників ГК «Баланс» БЕЗКОШТОВНО!

 

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!