Ваше улюблене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Запрошуємо на вебінар: «Інвентаризація: від наказу про проведення до обліку результатів»

27 жовтня 2020 р.

Дата: 18.11.20 г.

Час: з 11:00 до 13:00.

Питання до розгляду:

1. Правила проведення інвентаризації:

• Обов’язкова інвентаризація: строк проведення, склад комісії.
• Чи проводити інвентаризацію та як сформувати комісію, якщо на підприємстві лише один директор?
• Оформлення наказів.
• Етапи інвентаризації.

2. Матеріальна відповідальність працівників. Чи треба залучати незалежного експерта з оцінки для визначення суми завданого збитку?

3. Інвентаризація основних засобів:

• Оформлення та облік нестач.
• Як оприбуткувати не обліковані основні засоби? Чи виникає дохід?
• Чи списувати повністю замортизовані основні засоби?
• Як продовжити строк корисного використання?
• Чи треба переоцінювати основні засоби, залишкова вартість яких 0 грн?
• Інвентаризація для переходу на виробничий метод амортизації в податковому обліку.
• Як відобразити ліквідацію ОЗ за результатами інвентаризації.
• Які документи слід оформити, аби не нараховувати ПДВ при ліквідації ОЗ?
• Чому варто «списувати» об’єкти, яких немає в наявності.
• Інвентаризація орендованих та переданих в оренду об’єктів.

4. Інвентаризація запасів:

• Облік лишків та нестач.
• ПДВ-наслідки списання нестач у межах норм та понад норми: позиція податківців. Чи є варіанти уникнення негативних ПДВ-наслідків?
• Коли можлива пересортиця?
• Інвентаризація активів на відповідальному зберіганні.
• Уцінка запасів – право чи обов’язок? Вплив уцінки на податок на прибуток (чи треба створювати забезпечення) та ПДВ.

5. Інвентаризація коштів у касі та на рахунках у банках: оформлення та облік.

6. Інвентаризація розрахунків:

• із дебіторами та кредиторами;
• з бюджетом;
• як розрахувати строк позовної давності;
• списання безнадійної дебіторської та кредиторської заборгованості: облік, податок на прибуток – різниці, ПДВ-наслідки;
• як уникнути доходу за безнадійною кредиторською заборгованістю;
• яку дебіторку можна списати без резерву;
• ризики нестворення резерву сумнівних боргів у тих, хто не застосовує різниці з податку на прибуток.

7. Інвентаризація витрат майбутніх періодів, резервів і забезпечень:

• Хто може не створювати резерв відпусток?
• Як інвентаризувати резерв відпусток?
• Які забезпечення та резерви варто створювати (зменшують базу податку на прибуток).

8. Інвентаризаційні описи та протоколи інвентаризаційної комісії: правила складання.

9. Інвентаризація за ініціативою податківців: коли та як проводиться. Чи можна проводити без присутності контролерів – що каже суд?

10. Відповідальність за непроведення інвентаризації.

11. Виправлення помилок у бухобліку, виявлених у ході інвентаризації:

• способи виправлення;
• правильне оформлення бухдовідки;
• коли доведеться коригувати нерозподілений прибуток (непокритий збиток) (рахунок 44)?

Лектори:

Галина Морозовська провідний бухгалтер - експерт, автор понад 700 публікацій з податку на прибуток, бухгалтерського обліку, зовнішньоекономічної діяльності, ПДВ.

Нагадуємо про передплату на 2021 рік.
Деталі за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.

Реєстрація триває.

До зустрічі на вебінарі!

⤷ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ⤶

Вартість вебінару – 450 грн.

Для передплатників ГК «Баланс» БЕЗКОШТОВНО!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!