Запрошуємо на вебінар: «Благодійна та гуманітарна допомога - 2024 & Деталі військового обліку»
Організатори: KBS. Облік бюджетної установи; Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», Група компаній «Баланс», редакція видання «Баланс-Бюджет».
Дата: 08.02.2024.
Час: з 10:30 до 14:00.
Питання до розгляду:
10:30–12:00. Благодійна та гуманітарна допомога у 2024 році. Правові аспекти та відмінності щодо їх оформлення та використання, ведення обліку та звітності
Олена ЧЕЧУЛІНА, незалежний експерт з питань управління державними фінансами, бухгалтерського обліку, фінансового контролю; к. е. н., доцент
-
Питання благодійної та гуманітарної допомоги у вкрай складних умовах триваючої війни продовжують бути актуальними як з точки зору її отримання, так і використання. Тим більше, що відбулися зміни законодавства у цій сфері, які зачіпають діяльність бюджетних установ. Зміни стосуються порядку оформлення гуманітарної допомоги, розподілу і передачі, обліку та звітності, а також розширення прав набуття статусу отримувача та/або набувача гуманітарної допомоги бюджетними установами та їх представниками.
Під час заходу можна отримати інформацію та відповіді по темі вебінару по наступних питаннях: - Законодавча база, що регулює оформлення і використання благодійної і гуманітарної допомоги, обліку та звітності у 2024 році.
- Типові порушення законодавства у сфері благодійництва, встановлені під час воєнного стану.
- Правовий аспект благодійництва: цілі, структура, суб'єкти, механізми.
- Правове регулювання гуманітарної допомоги: нюанси оформлення і використання, обліку та звітності під час воєнного стану (останні зміни).
- Бухгалтерський облік та звітність благодійної і гуманітарної допомоги.
12:00–12:30. Відображення благодійної допомоги в програмному продукті «Облік бюджетної установи»
Людмила Костюк, ведущий специалист ООО «Комплексные бюджетные системы».
12:30–14:00. Військовий облік – 2024 та як організувати військовий облік з нуля
Галина КАЗНАЧЕЙ, експерт із питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків
- Організація військового обліку з нуля: покроковий алгоритм.
- Відповідальні особи за ведення військового обліку та вимоги до них.
- Документи для ведення військового обліку на підприємствах.
- Ключові строки для військового обліку.
- Стенд на підприємстві: які документи там розмістити?
- Як скласти списки військовозобов’язаних офіцерського складу, рядових та призовників: в чому різниці та які графи будуть порожні.
- Де реєструються списки персонального обліку?
- Оповіщення працівників про виклик до ТЦК і вручення повісток на робочих місцях. Що робити, якщо працівник відмовляється брати повістку?
- Яку інформацію і в які ТЦК подавати: за місцезнаходженням підприємства чи за місцем реєстрації працівника?
- Чи включаються до списків персонального обліку мобілізовані?
- Працівнику виповнилося 60 років: що робити роботодавцеві?
- Планування роботи з військового обліку на підприємстві – 2024.
- Відповідальність за неведення військового обліку. Як штрафують і коли? Чи можуть оштрафувати без перевірки?
- Чи обов’язково у 2024 році проходити підвищення кваліфікації: позиція спікера. В яких навчальних закладах відбувається підвищення кваліфікації?
- Що робити, якщо працевлаштовується не громадянин України? Чи вести військовий облік по ньому?
- Що з сумісниками? Яких змін очікувати в Порядку № 1487?
- Зміни в законодавстві та перспективи військового обліку в 2024 році
Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:
Вартість вебінару – БЕЗКОШТОВНО!
До зустрічі на вебінарі!
Важливо!
З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах (інакше Ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).
Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:
• заповнювати форму реєстрації ВИКЛЮЧНО українською мовою!
• ПІБ, адже глядачам вебінару буде надано Свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин;
• електронну адресу - саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту.
Організатори залишають за собою право перевіряти достовірність інформації зазначеної в заявках.
Нагадуємо про передплату на 2024 рік.
Деталі за телефонами:
(056) 370-44-25;
(067) 544-19-29.