Податкова накладна: правила оформлення та приклади
Існує чимало варіантів заповнення податкових накладних (далі – ПН) залежно від конкретної ситуації. Звісно, бухгалтер не використовує їх усі в загальних випадках, тому за певних обставин (наприклад, у разі ліквідації основних засобів, постачання товарів нерезиденту, анулювання ПДВ- реєстрації тощо) перед ним постає запитання: як правильно оформити ПН?
У практичному керівництві № 8 «Податкова накладна: правила оформлення та приклади» ми не тільки пояснимо вам, як заповнити ПН, але й наведемо зразки їх заповнення.
З матеріалів цього видання ви, зокрема, дізнаєтесь:
- які загальні правила заповнення ПН;
- на яку дату має бути оформлена ПН та коли її слід зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- як скласти ПН на неплатника ПДВ, у тому числі в разі постачань кінцевому споживачу;
- як оформити ПН у разі отримання послуг від нерезидента в Україні;
- як повинні складати ПН філіали, яким делеговано таке право;
- коли та як оформлюється ПН у разі ліквідації об’єктів основних засобів;
- як скласти ПН у разі анулювання ПДВ-реєстрації;
- які особливості заповнення ПН для нарахування компенсуючих податкових зобов’язань;
- як виправити помилки в заголовній частині ПН, даті та ІПН.
Пам'ятайте, що збереження психологічної стабільності та здійснення заходів щодо відродження економічного потенціалу країни під час війни – це посильний внесок кожного в нашу перемогу. Слава Україні!
Зверніть увагу! Матеріали видання підготовлено на підставі нормативно-правових документів станом на 22 квітня 2024 року.
Замовляйте прямо зараз!
Передплатіть практичні керівництва через редакцію:
• за номерами (056) 370-44-25, (044) , (067) 544-07-31;
• по електронній пошті product@balance.ua
Працюйте впевнено та без помилок!
Новини за темою:
Перелік тем практичних керівництв серії «Бібліотека «Баланс»:
- (ІІ квартал 2024 року);
- (І квартал 2024 року);
- (ІV квартал 2023 року);
- (ІІІ квартал 2023 року).