Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Анонс «Баланс-Бюджет» № 34-35, 2020

August 12, 2020

Неможливо, неможливо... А з нами можливо все!
Проста на перший погляд форма № 20-ОПП наробила багато шуму останнім часом. Її наявність стала вирішальною для визначення реальності діяльності будь-якої організації, установи, підприємства. Ви не зможете зареєструватися в податковому органі, подати декларації з податку на нерухомість та з плати за землю, відзвітуватися з податку з транспортних засобів та ін. Адже саме з цієї форми до електронних баз податкових органів вноситься інформація про наявність основних засобів (офісних, складських та інших приміщень, обладнання, транспорту, земельних ділянок). Отже, повідомлення про об’єкти оподаткування не дублює податкову звітність, а надає додаткову інформацію про наявність, місцезнаходження і поточний стан об’єктів оподаткування платника. У сьогоднішньому випуску розберемо, за якими об’єктами та в який спосіб потрібно подавати форму № 20-ОПП, в які строки та як правильно їх обчислювати, як правильно заповнити кожен із розділів.
На сьогодні більшість об’єктів основних засобів бюджетних установ потребують реконструкції та поліпшення. Чим відрізняється реконструкція від ремонту, як відобразити в бухобліку реконструкцію та як її провести поетапно, ви дізнаєтеся з консультації «БАЛАНС-БЮДЖЕТУ» № 34-35.
Необхідність наявності печаток у бюджетних установах обумовлена вимогами Держказначейства. Адже відомо, що бюджетні установи, які не є органами виконавчої влади, але утримуються за рахунок бюджетних коштів та створені такими органами (наприклад, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні навчальні заклади, заклади охорони здоров’я та інші), мають дотримуватися вимог бюджетного законодавства та проставляти печатки на документах, які подаються до органів Казначейства. У цьому випуску ви знайдете покрокову інструкцію  щодо заміни пошкодженої печатки – від замовлення нової до списання фізично зношеної.
У практичній діяльності КНП, зареєстрованих платниками ПДВ, виникає багато питань, зокрема щодо відображення деяких операцій у декларації з ПДВ, оформлення зведених податкових накладних для нарахування податкових зобов’язань та права включати до податкового кредиту суми ПДВ за транспортними квитками відряджених працівників КНП. Розглянемо ці та інші питання на сторінках номера, щоб не допустити помилок і штрафів під час ведення обліку ПДВ.
У рубриці «Держзакупівлі» ви, як завжди, отримаєте практичні рекомендації від нашого експерта з публічних закупівель.
Якщо ви опинились у шквалі професійних проблем та законодавчих змін, в яких, здається, неможливо розібратися, не впадайте у відчай! Беріть аркуш паперу та записуйте свої запитання. А потім телефонуйте на нашу консультаційну лінію або просто надсилайте ці записи на поштову адресу «БАЛАНС-БЮДЖЕТУ». І ми допоможемо зняти цей тягар з ваших плечей. Повірте, що це зручно, надійно та заощадить багато часу. Адже разом можливо все!

Журнал «БАЛАНС-БЮДЖЕТ» – нічого зайвого, лише найважливіше!

Оформіть передплату на видання «БАЛАНС-БЮДЖЕТ» на II півряччя 2020 року,
будь-яким зручним для вас способом:
· за номерами (056) 370-44-25, (044) 334-62-70, (067) 544-07-31 до редакції;
· написавши на електронну пошту product@balance.ua ;
· на сайті у разділі «Магазин».

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!