Ведення реєстрів заяв про повернення бюджетного відшкодування за новим Порядком
Уряд продовжує реалізацію заходів задля забезпечення прозорості в управлінні державними фінансами та у взаємовідносинах з платниками податків.
Кабінет Міністрів прийняв постанову від 22.02.16 р. № 68, що затверджує Порядок ведення реєстрів заяв платників про повернення бюджетного відшкодування.
Постанова спрямована на усунення суб'єктивізму під час формування таких реєстрів та, відповідно, корупційних чинників у податковій сфері.
Нагадаємо, що наприкінці минулого року Верховною Радою ухвалено зміни до податкового законодавства, якими запроваджено створення 2 публічних реєстрів з хронологічного системою відшкодування ПДВ. До таких реєстрів будуть вноситися заяви на відшкодування ПДВ від компаній, які відповідають (до першого реєстру) і не відповідають (до другого реєстру) критеріям, визначеним пунктом 200.19 ПК.
На виконання даних змін до законодавства Уряд прийняв постанову, що розроблена Міністерством фінансів та забезпечує умови для створення відкритих реєстрів з відшкодування ПДВ. Дана постанова затверджує Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування. Зокрема, порядком передбачено: перелік інформації, яка мітитиметься у таких реєстрах; автоматичне внесення заяв до відповідного реєстру, що здійснюватиметься протягом операційного дня у хронологічному порядку надходження таких заяв; щоденне опублікування таких реєстрів на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби.
До реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість включатимуться заяви, подані після 1 лютого 2016 року.