Важливі роз’яснення контролюючих органів на 6 жовтня 2016 року
Відновлення первинних документів та інвентаризація активів на території АТО, перейменування населених пунктів, реалізація пального, тимчасова митна декларація, відстрочені платежі через РРО, прийняття на роботу інваліда — спеціалісти Uteka зробили добірку матеріалів у зручній табличній формі.
Реквізити |
Назва |
Суть раз’яснення |
Лист ДФС від 07.09.2016 № 19342/6/99-99-15-02-02-15 |
Щодо відновлення первинних документів, які зберігаються на території ВЕЗ «Крим» |
У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення зазначених документів, платник податків зобов’язаний у 5-денний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку. Відновити втрачені документи слід протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу. |
Лист Мінфіну від 29.06.2016 № 31-11410-07-10/18732 |
Щодо відображення у бухобліку об'єктів ОЗ, які тимчасово знаходяться на території проведення АТО |
Підприємства зобов'язані провести інвентаризацію станом на перше число місяця, що настає за місяцем, в якому з'явилася можливість доступу до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, та відобразити результати інвентаризації у бухобліку відповідного звітного періоду. Інформація про відсутність доступу до активів та первинних документів підприємства зазначається у примітках до фінзвітності за данними бухобліку. |
Лист Мінфіну від 10.08.2016 № 31-05230-04-10/23321 |
Власники або балансоутримувачі об'єктів благоустрою вулично-дорожньої мережі населених пунктів зобов'язані провести заходи, що виникають у зв'язку із зміною назв населених пунктів та вулиць, пов'язаних із виконанням Закону України"Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки", зокрема щодо заміни дорожніх знаків із новими назвами населених пунктів та вулиць. |
|
Лист ДФС від 22.09.2016 № 20647/6/99-99-12-03-03-15 |
При реалізації пального за нульовою ставкою акцизу оформлюються акцизні накладні |
У суб’єкта господарювання у разі реалізації ним бензолу (код УКТЗЕД 2707 10 90 00) на внутрішній ринок України з дотриманням норм п. 229.6 ПКУ за нульовою ставкою акцизного податку підприємству, включеному в перелік підприємств, які отримують або ввозять на митну територію України речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини під час виробництва в хімпромисловості, в межах встановлених квот, податкове зобов’язання зі сплати акцизного податку не виникатиме. Водночас така реалізація здійснюється з оформленням акцизних накладних. |
Лист ДФС від 12.09.2016 № 19714/6/99-99-12-03-03-15 |
Щодо заправки транспорту безпосередньо зі складу пального підприємства на власні потреби |
Заправка власного та орендованого транспорту не через паливороздавальні колонки, а безпосередньо зі складу пального підприємства на власні потреби не підпадає під визначення терміна «реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів». Тому у суб’єкта господарювання, який здійснює вказану заправку, відсутній об’єкт оподаткування акцизним податком з роздрібного продажу підакцизних товарів з таких обсягів пального. |
Лист ДФС від 26.09.2016 № 31558/7/99-99-18-02-03-17 |
Якщо декларант або уповноважена ним особа не володіє точними відомостями про характеристики товарів, необхідні для заповнення митної декларації у звичайному порядку, вона може подати органу доходів і зборів тимчасову митну декларацію на такі товари за умови, що вона містить дані, достатні для поміщення їх у заявлений митний режим, та під зобов'язання про подання додаткової декларації у строк не більше 45 днів з дати оформлення тимчасової митної декларації. |
|
Лист ГУ ДФС в Одеській області від 22.09.2016 №2094/10/15-32-14-06-08 |
Як провести передоплату за товар та відстрочені платежі через РРО? |
Розрахункові операції у разі проведення розрахунків за попередню (авансову) оплату за товар (послугу) проводяться через РРО з зазначенням у касовому чеку "передоплата товарів" або у разі проведення розрахунків за відстроченим платежем повинні проводитись через РРО з використанням режиму попереднього програмування "погашення кредиту". |
Лист Держпраці від 04.05.2016 № 5081/4/4.1-ДП-16 |
Прийняття на роботу інваліда: чи завжди потрібна довідка МСЕК? |
Коли існують індивідуальні потреби при працевлаштуванні, окрім документів, передбачених ст. 24 КЗпП України, працівник з інвалідністю при прийнятті на роботу подає роботодавцю довідку з висновком медико-соціальної експертизи для врахування таких потреб. |