Ваше улюблене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Важливі роз’яснення контролюючих органів на 6 жовтня 2016 року

October 6, 2016

Відновлення первинних документів та інвентаризація активів на території АТО, перейменування населених пунктів, реалізація пального, тимчасова митна декларація, відстрочені платежі через РРО, прийняття на роботу інваліда — спеціалісти Uteka зробили добірку матеріалів у зручній табличній формі.

Реквізити

Назва

Суть разяснення

Лист ДФС від 07.09.2016 № 19342/6/99-99-15-02-02-15
 

Щодо відновлення первинних документів, які зберігаються на території ВЕЗ «Крим»

 

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення зазначених документів, платник податків зобов’язаний у 5-денний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку. Відновити втрачені документи слід протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

Лист Мінфіну від 29.06.2016 № 31-11410-07-10/18732

 

Щодо відображення у бухобліку об'єктів ОЗ, які тимчасово знаходяться на території проведення АТО


 

Підприємства зобов'язані провести інвентаризацію станом на перше число місяця, що настає за місяцем, в якому з'явилася можливість доступу до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, та відобразити результати інвентаризації у бухобліку відповідного звітного періоду.

Інформація про відсутність доступу до активів та первинних документів підприємства зазначається у примітках до фінзвітності за данними бухобліку.

Лист Мінфіну від 10.08.2016 № 31-05230-04-10/23321


 

Щодо фінансування заходів зі зміни назв населених пунктів

Власники або балансоутримувачі об'єктів благоустрою вулично-дорожньої мережі населених пунктів зобов'язані провести заходи, що виникають у зв'язку із зміною назв населених пунктів та вулиць, пов'язаних із виконанням Закону України"Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки", зокрема щодо заміни дорожніх знаків із новими назвами населених пунктів та вулиць. 

Лист ДФС від 22.09.2016 № 20647/6/99-99-12-03-03-15
 

При реалізації пального за нульовою ставкою акцизу оформлюються акцизні накладні


 

У суб’єкта господарювання у разі реалізації ним бензолу (код УКТЗЕД  2707 10 90 00) на внутрішній ринок України з дотриманням норм п. 229.6 ПКУ за нульовою ставкою акцизного податку підприємству, включеному в перелік підприємств, які отримують або ввозять на митну територію України речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини під час виробництва в хімпромисловості, в межах встановлених квот, податкове зобов’язання зі сплати акцизного податку не виникатиме. Водночас така реалізація здійснюється з оформленням акцизних накладних.

Лист ДФС від 12.09.2016 № 19714/6/99-99-12-03-03-15
 

Щодо заправки транспорту безпосередньо зі складу пального підприємства на власні потреби

 

Заправка власного та орендованого транспорту не через паливороздавальні колонки, а безпосередньо зі складу пального підприємства на власні потреби не підпадає під визначення терміна «реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів». Тому у суб’єкта господарювання, який здійснює вказану заправку, відсутній об’єкт оподаткування акцизним податком з роздрібного продажу підакцизних товарів з таких обсягів пального.

Лист ДФС від 26.09.2016 № 31558/7/99-99-18-02-03-17

 

Коли застосовується тимчасова митна декларація

 

Якщо декларант або уповноважена ним особа не володіє точними відомостями про характеристики товарів, необхідні для заповнення митної декларації у звичайному порядку, вона може подати органу доходів і зборів тимчасову митну декларацію на такі товари за умови, що вона містить дані, достатні для поміщення їх у заявлений митний режим, та під зобов'язання про подання додаткової декларації у строк не більше 45 днів з дати оформлення тимчасової митної декларації.

Лист ГУ ДФС в Одеській області від 22.09.2016  №2094/10/15-32-14-06-08

 

Як провести передоплату за товар та відстрочені платежі через РРО?

 

Розрахункові операції у разі проведення розрахунків за попередню (авансову) оплату за товар (послугу) проводяться через РРО з зазначенням у касовому чеку "передоплата товарів" або у разі проведення розрахунків за відстроченим платежем повинні проводитись через РРО з використанням режиму попереднього програмування "погашення кредиту".

Лист Держпраці від 04.05.2016 № 5081/4/4.1-ДП-16
 

Прийняття на роботу інваліда: чи завжди потрібна довідка МСЕК?

 

Коли існують індивідуальні потреби при працевлаштуванні, окрім документів, передбачених ст. 24 КЗпП України, працівник з інвалідністю при прийнятті на роботу подає роботодавцю довідку з висновком медико-соціальної експертизи для врахування таких потреб.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Vazhnye-razyasneniya-kontroliruyushhix-organov-na-6-oktyabrya-2016-goda

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!