Затверджено форму повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу
Відповідно до Кодексу законів про працю України Кабмін установив, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою, затвердженою цією постановою, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням ЕЦП відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
У повідомленні про прийняття працівника на роботу міститься наступна інформація, зокрема:
- категорія особи (1 — наймані працівники з трудовою книжкою; 2 — наймані працівники без трудової книжки);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (Для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
- прізвище, ім’я, по батькові застрахованої особи;
- номер і дата видання наказу або розпорядження про прийняття на роботу;
- дата початку роботи;
- дата формування повідомлення у страхувальника.
Ця інформація буде вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.
Постанова КМУ від 17.06.15 р. № 413 набуде чинності з дня опублікування.
Новини за темою:
Прийняття на роботу і сповіщення про це податкових органів. Порада від експерта редакції.