Затверджено Типовий порядок проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади
Нацдержслужби прийняло наказ від 20.12.16 р. № 277 "Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади".
Цей Типовий порядок встановлює загальні вимоги до організаційних та технічних заходів щодо підготовки і проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади (далі - публічний звіт).
Цей Типовий порядок поширюється на керівників усіх органів виконавчої влади, крім міністрів.
Мета публічного звіту - належне інформування громадськості про підсумки діяльності, забезпечення належної прозорості та підзвітності відповідного органу виконавчої влади.
Щороку до 25 лютого органи виконавчої влади готують звіт про свою діяльність за попередній рік.
Керівник органу виконавчої влади відповідає за дані, наведені у публічному звіті.
Територіальні органи за дорученням керівника органу виконавчої влади вищого рівня готують матеріали згідно зі своєю компетенцією для наповнення публічного звіту.
При формуванні публічного звіту можуть використовуватися таблиці, діаграми, презентації, фотографії, слайди тощо.
Інформація про проведення публічного звіту розміщується не пізніш як за тиждень до його проведення на офіційному веб-сайті відповідного органу виконавчої влади та веб-сайті "Громадянське суспільство і влада".
Інформація про проведення публічного звіту в обов'язковому порядку містить регламент проведення публічного звіту, час, дату та місце проведення, відомості про відповідальний структурний підрозділ із зазначенням відповідальної особи та контактну інформацію.
Публічний звіт проводиться у формі офіційного виступу керівника органу виконавчої влади не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня його оприлюднення на офіційному веб-сайті відповідного органу виконавчої влади та веб-сайті "Громадянське суспільство і влада" із запрошенням представників громадських рад, громадських об'єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, експертів відповідних галузей і засобів масової інформації.
Регламент публічного звіту передбачає можливість виникнення запитань від присутніх представників громадських рад, громадських об'єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, експертів відповідних галузей і засобів масової інформації.