Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Уточнено порядок обміну даними про фізосіб для призначення субсидій

18 травня 2015 р.

Затверджено Порядок надання ДФС інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про доходи фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій.
Органи соціального захисту населення надають запити, а ДФС надає відповідь виключно в електронній формі з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації.
На запит та відповідь накладається електронний цифровий підпис уповноваженою особою органу, який надає такий запит або відповідь. Органи соціального захисту населення формують запит та подають його до ДФС у разі виникнення потреби, але не частіше одного разу на день.
Запит обов`язково має містити такі відомості:
- код з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - ЄДРПОУ) органу соціального захисту населення, який подає запит;
- найменування органу соціального захисту населення;
- реєстраційний номер та дату (число, місяць, рік) запиту;
- реєстраційні номери облікових карток платників податків з ДРФО або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
- прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
- місце реєстрації (проживання) фізичної особи (область, район області, населений пункт, тип вулиці, назва вулиці, номер будинку, корпусу (за наявності) і квартири (за наявності));
- період, за який запитується інформація.

Спільний Мінсоцполітики, Мінфіну від 20.04.15 р. № 431/447 набуде чинності з дня офіційного опублікування. Готується до опублікування в ”Офіційному віснику України” від 22.05.15 р. № 38.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!