Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Установлено вимоги до реклами на ринку цінних паперів

12 березня 2013 р.

Затверджено Положення про рекламу цінних паперів та фондового ринку, що визначає вимоги до реклами цінних паперів та фондового ринку, порядок подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі – НКЦПФР) проекту реклами (змін до реклами), зупинення та поновлення розповсюдження реклами. 
Зокрема, реклама цінних паперів та фондового ринку інститутів спільного інвестування (далі – ІСІ) повинна відповідати таким вимогам

  • строк між датою подання проекту реклами на погодження та датою, на яку приведена дохідність ІСІ, не може перевищувати 10 робочих днів; 
  • в інформації повинні зазначатись дата початку та дата закінчення періоду, за який отримано таку дохідність (прибуток); 
  • не містити посилань на дохідність за цінними паперами ІСІ за період менший ніж один рік, крім випадку, коли строк діяльності такого ІСІ становить менше одного року; 
  • не вказувати отриману дохідність, що приведена до річного рівня, якщо діяльність ІСІ триває менше одного року; 
  • реклама, що містить інформацію про розмір отриманого у минулому прибутку (доходу), повинна використовуватись не більше шести місяців з дати їх погодження НКЦПФР.

Рішення НКЦПФР від 22.01.13 р. № 63 набирає чинності з дня офіційного опублікування (готується до опублікування у «Офіційному віснику України» від 19.03.13 р. № 19).

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!