Встановлені правила телепродаж
Прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу"".
Зокрема, Законом встановлено, що телепродаж - трансльована на телебаченні безпосередня публічна пропозиція укласти договір купівлі-продажу щодо визначеного товару.
Телепродаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну інформацію про товар, що пропонується.
Телепродаж не має спонукати дітей укладати договори про продаж чи оренду товарів.
Час мовлення, відведений на рекламу і телепродаж, не може перевищувати 15 %, а впродовж виборчого процесу - 20 % фактичного обсягу мовлення протягом астрономічної доби телерадіоорганізацією будь-якої форми власності.
Частка реклами і телепродажу протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 %, а впродовж виборчого процесу - 25 %.
Закон України від 05.06.14 р. № 1322-VII набуде чинності з 04.10.14 р. („Голос України” від 03.07.14 р. № 124).
Новини за темою:
Реклами на телебаченні стане менше