Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Удосконалено функціонування мережі центрів надання адмінпослуг

6 вересня 2016 р.

Уряд прийняв постанову від 31.08.16 р. № 565 "Про внесення змін до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг".
Документом уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів, а також передбачено можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.
Зокрема, у центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися:
- прийняття звітів, декларацій та скарг,
- надання консультацій,
- прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг,
- укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Usovershenstvovano-funkcionirovanie-seti-centrov-predostavleniya-adminuslug.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!