Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Участь у конкурсі додала популярності, але й прибавила роботи кращому бухгалтеру України.

23 вересня 2013 р.

Начальник фінансово-економічної служби військовій частині А4502 (м. Одеса) підполковник у відставці Валерій ШАШЕРІН увійшов у трійку кращих на першому конкурсі «Кращий бухгалтер України», організованому Видавничо-консалтинговою компанією «Баланс-Клуб», посівши призові місця у двох номінаціях – «Кращий бухгалтер України бюджетної сфери» і «Кращий бухгалтер України із заробітної плати». Про свої враження від конкурсу і перемоги він розповів читачам нашого журналу.

Чи задоволені Ви результатом?

– Дуже задоволений, особливо тим, що я увійшов до числа переможців у двох номінаціях відразу і опинився в такій іпостасі єдиним. На роботі це також було сприйнято із задоволенням, як доказ того, що і військові бухгалтери мають знання, досвід і можливість вирішувати ті або інші професійні проблеми. Показ дипломів конкурсу в казначействі додав поваги працівників установи. Крім того, участь у конкурсі додала популярності у військових частинах Міністерства оборони. Але й прибавила роботи – до мене почали частіше звертатися, щоб допоміг вирішити те або інше фінансове, бухгалтерське питання.

Що допомогло добитися успіху?

– Добитися успіху допомогло те, що я як бухгалтер, який піклується про свій професійний імідж, постійно працюю над вивченням нормативних документів, коментарів і консультацій із різних джерел. Практично щодня проглядаю на сайтах нові документи і позначаю те, із чим треба детально розібратися застосовно до моєї специфіки.

Якими джерелами користувалися для пошуку відповідей на запитання?

– Джерел, звичайно, було багато. Це, у першу чергу, матеріали багаторічної передплати на «БАЛАНС-БЮДЖЕТ» та електронну систему БСБ. Крім того, відповіді на запитання, які ставилися на консультаційній лінії. Важливим було також те, що при підготовці до друку статей із різних аспектів бухгалтерського обліку в «БАЛАНС-БЮДЖЕТІ», доводилося переглядати нормативну базу, що збільшувало мою інформованість у цих питаннях. Крім того, я користувався матеріалами інших друкованих та електронних видань. Це дозволяло відстежити нюанси у вирішенні бухгалтерських питань і прийти до однозначного рішення.

Як Ви вважаєте, такі конкурси допомагають підвищенню кваліфікаційного рівня бухгалтерів?

– Проведення конкурсів для бухгалтерів уважаю потрібним, тому що це, по-перше, дозволяє оцінити рівень своєї професійної підготовки зі сторони. Такий момент дуже важливий у нашій рутинній роботі, як би свого роду струс. Здавалося б: багато працюєш, багато знаєш. Але коли починаєш розбиратися з конкурсними питаннями, у тому числі і теоретичними, ловиш себе на тому, що той чи інший момент у них був упущений або просто на нього не звертав уваги, а він дуже важливий у роботі.

Вирішуючи практичні завдання, трохи йдеш вбік від наїждженої колії, починаєш дивитися ширше. Прикладом тому – завдання номінації із заробітної плати, які не були пов`язані з бюджетом, а відносилися до інших категорій підприємств. Це виявилося дуже цікавим. По-друге, прагнеш знайти якомога більше матеріалів, вивчити їх, тим самим підвищуючи свої знання.

Що б Ви вдосконалили при організації подібного конкурсу і на що б звернули особливу увагу?

– Можливо, суджу зі своєї дзвіниці, але я б дещо ускладнив тестові запитання і практичні завдання, щоб конкурсанти прагнули більше покопатися в джерелах. Практичні завдання, можливо, варто збільшити хоча б до двох за різними напрямами. Думаю, також є сенс номінацію із заробітної плати поділити на дві: зробити для бюджетників і для комерційних, госпрозрахункових підприємств окремо, тому що там дещо різна законодавча база.

А взагалі – конкурс цікавий і повчальний. Рішення про його продовження наступного року вважаю правильним і бажаю більше учасників. Закликаю колег – не бійтеся перевірити таким чином свої професійні знання. А колектив «Баланс-Клубу» заслуговує найвищої оцінки!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!