Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Топ-10 правових подій тижня для бізнесу

21 березня 2016 р.

1. Всі проекти регуляторних актів повинні враховувати витрати бізнесу
15 березня набула чинності постанова Кабміну № 1151, згідно з яким будь-який проект регуляторного нормативно-правового акта повинен супроводжуватися цифровими розрахунками витрат підприємців, які може спричинити впровадження даного акту. Така методика (М-тест) впроваджена для того, щоб рішення влади були економічно обгрунтованими і ефективними. Проводяться такі тести за допомогою опитування підприємців та основних статистичних даних. Далі проходять публічні консультації, круглі столи тощо. В результаті за допомогою М-тесту можна зменшити витрати малого бізнесу, довівши надмірне навантаження на нього.

2. Оновлений держпортал надання адмінпослуг
Мінекономрозвитку запустило оновлену версію пілотного проекту Єдиного державного порталу надання адміністративних послуг https://www.poslugy.gov.ua/. Сьогодні за допомогою порталу можна отримати 16 послуг онлайн - 12 послуг Мінекономрозвитку і 4 послуги Держархбудінспекції. Основний елемент системи - особистий кабінет, немає посередників, термін видачі ліцензії скорочується до 2-3 днів. Заплановано впровадження системи оповіщення, яка буде інформувати зареєстрованих підприємців про санкції, перевірки, закінчення терміну дії ліцензій.

3. Прийнято за основу законопроект про спецконфіскаціі
Верховна Рада 17 березня прийняла за основу законопроект № 4057 про внесення змін до КПК щодо особливостей звернення в доход держави грошових коштів, валютних цінностей, державних облігацій України, казначейських зобов'язань України, дорогоцінних металів та/або каменів і доходів від них до прийняття вироку суду. Звернення перерахованих цінностей/доходів в дохід держави здійснюється в разі їх виявлення в ході досудового розслідування злочинів, передбачених частинами другою-п'ятою статті 191, статтями 255, 368 КК.

4. Україна приєднується до Угоди СОТ про держзакупівлі
16 березня ВР прийняла Закон «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Основними перевагами приєднання до Угоди СОТ є відкриття українським компаніям нових міжнародних ринків збуту; створення іміджу країни, яка реалізує в сфері державних закупівель кращі міжнародні стандарти; сприяння проактивного антикорупційної політики; залучення на ринок України міжнародних інвесторів і т.д.

5. Мін'юст розповів, як оприлюднюються установчі документи юрособи
У листі № 6362/1225-0-26-16/19.3 Мін'юст роз'яснив, що оприлюднення установчих документів юрособи поки що здійснюється на веб-сайті Міністерства юстиції. Надається безкоштовний доступ до результатів надання адміністративних послуг у сфері держреєстрації, в тому числі до установчих документів юрособи. Для цього при створенні запиту (за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/) слід вибрати вкладку «Результат надання адміністративних послуг» та ввести унікальний код, розміщений в правому верхньому кутку опису документів. Такий код містять всі описи документів, видані після 01.01.2016.

6. Автоперевізники можуть використовувати ТТН невстановленої форми
Товарно-транспортна накладна може оформлятися підприємством без дотримання форми, за умови наявності в ній певної інформації - про назву документа, дату і місце складання, найменування перевізника, експедитора, замовника, про вантаж, автомобілі, пунктах навантаження і розвантаження, підписи відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія і/або експедитора. Про це йдеться в наказі Мінінфраструктури № 26, який вступив в силу 18 березня.

7. Діяльність бізнес-омбудсмена врегулюють законом
Кабінет Міністрів погодив для передачі до парламенту законопроект «Про заснування бізнес-омбудсмена». Врегулювати діяльність бізнес-омбудсмена на рівні закону необхідно для того, щоб даний інститут міг ефективно здійснювати свої повноваження. Закон чітко визначить права бізнес-омбудсмена, в тому числі у відносинах з органами влади. Зараз діяльність бізнес-омбудсмена врегульована тільки постановою Кабміну.

8. ДФС роз'яснила: якщо платник податків втратив документи, планова перевірка переноситься
У разі неможливості проведення планової виїзної перевірки в зв'язку з втратою платником податків документів термін проведення такої перевірки переноситься до дати відновлення документів, розповіла ДФС в листі № 5246/6/99-99-22-04-02-15. При цьому платник податків повинен у 5-денний строк з дня втрати, знищення або пошкодження документів письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку. Платник податків зобов'язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем ​​надходження повідомлення до контролюючого органу.

9. Вирішено проблему з сертифікацією насіння
Постановою Кабміну № 164 відстрочено до 1 квітня передачу граничної чисельності працівників Держсільгоспінспекції та її територіальних органів в Держпродспоживслужбу. Така відстрочка дозволить Держсільгоспінспекції забезпечити безперервність процесу сертифікації насіння і садивного матеріалу, а також продовжувати виконання відповідних функцій до передачі їх новій службі.

10. Запропоновано зміни для боротьби з рейдерством
У парламенті зареєстрований депутатський законопроект № 4216, яким запропоновано встановити, що нотаріальному посвідченню підлягає: справжність підпису на заяві про вихід з товариства; операції з передачі учасником товариства своєї частки іншому учаснику товариства або третій особі. Згідно з проектом, для держреєстрації змін до відомостей про юрособу, які містяться в держреєстрі, в тому числі змін до установчих документів юрособи, серед інших документів подається заява фізособи про вихід зі складу засновників (учасників), справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідчена.

Джерело: http://uteka.ua/ua/publication/Top-10-pravovyx-sobytij-nedeli-dlya-biznesa-7.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!