Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Поради НКРЕ споживачам електроенергії

10 жовтня 2013 р.

Відповідно до Правил користування електричною енергією для населення у разі порушення енергопостачальником умов договору споживач має викликати представника енергопостачальника для складання та підписання акта-претензії, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо. Якщо представник енергопостачальника відмовляється підписувати такий акт, то він вважається дійсним, якщо його підписали не менше ніж 3 споживачів або споживач і виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоврядування. У разі неприбуття представника енергопостачальника протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів у сільській місцевості споживач має право скласти акт-претензію у довільній формі. Енергопостачальник повинен у 10-денний термін усунути недоліки або надати споживачеві обґрунтовану відмову щодо задоволення його претензій. 
При цьому, у разі відпуску споживачу електроенергії, параметри якості якої знаходяться поза межами показників, зазначених у договорі, енергопостачальник несе відповідальність і сплачує 25 % вартості такої енергії. Крім того, у разі порушення прав споживачів (відмова споживачеві в реалізації його прав, надання послуг, що за якістю не відповідають вимогам нормативно-технічних документів, відмова у наданні необхідної та достовірної інформації, ухилення від перевірки якості електричної енергії тощо) енергопостачальник несе відповідальність згідно із законодавством та договором. Однак, енергопостачальник не відповідатиме за тимчасове припинення постачання електроенергії, постачання електроенергії неналежної якості або за шкоду, заподіяну споживачу, якщо доведе, що вони виникли не з його вини, а внаслідок дії обставин непереборної сили або з вини споживача.
Для вирішення питань щодо здійснення контролю за показаннями якості електроенергії та розв`язання спірних ситуацій між енергопостачальниками і споживачами НКРЕ рекомендує споживачам звертатися до Держенергонагляду, а також користуватися послугами Інформаційно-консультаційних центрів по роботі із споживачами електроенергії.

Лист НКРЕ від 04.09.13 р. № 6075/26/47-13.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!