Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Реєстрацію місця проживання передано місцевим органам

10 грудня 2015 р.

Верховна Рада прийняла Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" (законопроект № 2984).
Зокрема, органам місцевого самоврядування (виконавчому органу сільської, селищної або міської ради, сільському голові (у випадку, коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) надано повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи, ведення відповідного реєстру територіальної громади.
Крім цього, встановлено перехідний період. Так, до 4 квітня 2016 року житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, передають їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.
До 4 квітня 2016 року центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації фізосіб, передає відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад картотеки з питань реєстрації фізосіб, наявні в його територіальних органах.
Передача картотек з питань реєстрації фізосіб здійснюється одночасно з передачею у комунальну власність обладнання для зберігання та обробки зазначених картотек, якщо воно перебуває у державній власності.

За матеріалами офіційного веб-порталу ВР України.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!