Реєстрація фізосіб - платників податків: що внесуть до Держреєстру?
Затверджено Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Порядок проведення реєстрації фізосіб у Державному реєстрі включає зокрема:
- отримання та перевірку документів, які подаються фізособами до контролюючого органу для проведення реєстрації, обліку, внесення змін, щодо додержання повноти відомостей, зазначених в Обліковій картці, Повідомленні або Заяві;
- включення до Державного реєстру відомостей про фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців і осіб, які провадять незалежну професійну діяльність;
- оформлення і видачу документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі;
- внесення до паспортів фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
- внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру.
До Державного реєстру включаються, зокрема, дані про фізосіб:
- джерела отримання доходів;
- об`єкти оподаткування;
- сума нарахованих та/або отриманих доходів;
- сума нарахованих та/або сплачених податків;
- інформація про податкову знижку та податкові пільги платника податків та інші дані.
Документи, які подаються (надсилаються рекомендованим листом) до контролюючого органу, повинні бути викладені українською мовою та не містити виправлень. Облікова картка, Повідомлення або Заява заповнюються машинописом або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються до контролюючого органу рекомендованим листом, підпис фізособи на Обліковій картці, Повідомленні чи Заяві повинен бути засвідчений у нотаріальному порядку.
Наказ Міндоходів від 10.12.13 р. № 779 набуде чинності з дня опублікування.
[d1129]