Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Реєстр люстрованих осіб у вільному цілодобовому доступі на офіційному веб-сайті Мін’юсту

20 жовтня 2014 р.

Затверджено Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади" (далі - Реєстр).

Реєстр - це електронна база даних, яка містить відомості про осіб, щодо яких застосовано заборону, передбачену част. 3 або 4 ст. 1 Закону "Про очищення влади".

Реєстр ведеться з метою подання інформації на запит держорганів, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, а також для проведення звіряння переліку осіб, звільнених з посад у зв`язку із здійсненням очищення влади (люстрації), з відомостями, що містяться в Реєстрі; надання фізособі (уповноваженій нею особі) за її зверненням відомостей про звільнених посадових осіб.

До Реєстру вносяться такі відомості про особу:

- прізвище, ім`я, по батькові (за наявності останнього);

- число, місяць, рік народження;

- місце народження;

- паспортні дані (серія та номер паспорта громадянина України, ким і коли виданий);

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- місце проживання;

- місце роботи, посада на час застосування положення Закону України "Про очищення влади";

- відомості про стан проходження перевірки особою, а також інформація про надходження висновків про результати перевірки;

- час, протягом якого на особу поширюється заборона.

Безоплатний цілодобовий доступ до відомостей з Реєстру здійснюється через офіційний веб-сайт Мін’юсту.

Наказ Мін’юсту від 16.10.14 р. № 1704/5 набув чинності з 17.10.14 р. („Офіційний вісник України” від 17.10.14 р. № 81).

Додатково див. перелік посадовців, які звільнені або підлягають звільненню в рамках реалізації закону "Про очищення влади" станом на 16.10.14 р.

Новини за темою:

Люстрація влади: це як?

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!