Витрати приватного нотаріуса: роз’яснює Міндоходів
З метою забезпечення однакового підходу до практичного застосування норм податкового законодавства Міндоходів розробило Узагальнюючу податкову консультацію щодо витрат приватного нотаріуса.
Зокрема зазначено, що при визначенні сукупного чистого доходу приватних нотаріусів крім витрат, перелічених у наказі ДПС від 24.12.12 р. № 1185, можуть також враховуватись витрати на:
– комунальні витрати (електро-, газо-, тепло-, водопостачання) на утримання робочого місця приватного нотаріуса у разі, якщо це нежитлове приміщення є власністю приватного нотаріуса;
– сплату щомісячних членських внесків нотаріусами на забезпечення нотаріального самоврядування відповідно до ст. 16 Закону від 02.09.93 р. № 3425.
Наказ Міндоходів від 30.12.13 р. № 884 набув чинності з дня прийняття.
Новини за темою:
У нотаріусів знову нові правила професійної етики
Нотаріуси можуть зупиняти діяльність до 2 місяців без передачі невикористаних бланків