Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Працює електронний сервіс фіскальної служби «Управління ЕЦП»

26 вересня 2016 р.

Такий сервіс надає можливість керівнику підприємства вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо посилених сертифікатів відповідальних осіб та самостійно визначити термін, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (в межах строку дії сертифікату такої відповідальної особи). Також в повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.
Для формування та подання платниками інформації щодо Електронного цифрового підпису в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J391102.
Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису формується та надсилається платником податків для виконання на адресу Інформаційного порталу органів ДФС України у випадках:
- введення нової посади з наданням права ЕЦП податкових документів у електронному вигляді;
- призначення на посаду, що передбачає право ЕЦП податкових документів у електронному вигляді, нового співробітника;
- заміна існуючого сертифікату відкритого ключа.
До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.
В Повідомленні при внесенні записів про осіб, якім надано право ЕЦП, можна задавати виключно три типи підпису:
„директор” –  для директора та заступника директора;
„бухгалтер” – для бухгалтера та заступника бухгалтера;
„підпис податкових накладних” – для осіб, яким надано право підпису податкових накладних.
При формуванні Повідомлення допускається зазначати у ньому декількох осіб.
Всі реквізити Повідомлення обов’язкові для заповнення. У випадку їх відсутності Повідомлення для виконання не приймається.
Сформоване Повідомлення обов’язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Rabotaet-elektronnyj-servis-fiskalnoj-sluzhby-Upravlenie-ECP

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!