Процедура отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном зазнала змін
Наказом ДФС від 28.02.17 р. № 150 внесено зміни, якими уточнено, що у заявах про видачу ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами додатково зазначаються:
• адреса місця торгівлі,
• перелік РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення;
• реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.
Розгляд заяви про видачу ліцензії здійснюватиме структурний підрозділ Головного управління у такому порядку:
• перевіряє відповідність поданих документів законодавству України;
• здійснює перевірку фактичного надходження коштів за видачу ліцензії (дубліката) до бюджету;
перевіряє відповідність поданих у заяві даних щодо реєстраторів розрахункових операцій даним Державного реєстру РРО;
• здійснює обстеження наявності місця торгівлі в новоствореного суб’єкта господарювання або новоствореного місця торгівлі, зазначеного у заяві (за наявності ризиків відсутності місця торгівлі);
• приймає рішення про видачу ліцензії (дубліката) або готує вмотивоване рішення про відмову у видачі ліцензії;
• проводить видачу ліцензії або дубліката;
• вносить відповідні дані до ліцензійного реєстру та направляє відомості до Єдиного ліцензійного реєстру.
Рішення про відмову у видачі ліцензії приймається у порядку, визначеному чинним законодавством, у разі:
• недостовірності даних у поданих заявником документах;
• невнесення плати за ліцензію;
• невідповідності розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи;
• невідповідності поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензується».