Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Усе про кадрове діловодство (частина перша)

6 березня 2017 р.

Належним чином оформлені кадрові документи дозволять вам, з одного боку, уникнути спорів і конфліктів із найманими працівниками, з іншого боку – успішно пройти перевірки органами Держпраці та ДФС. Штрафи за порушення трудового законодавства сьогодні достатньо серйозні, тому, щоб не було підстав для їх застосування, роботодавцю важливо правильно організувати кадрове діловодство. Неоціненною підмогою в цьому стане наше видання.

Матеріали практичного керівництва допоможуть вам розібратися з питаннями:
• як правильно оформити прийняття на роботу нових співробітників;
• які документи повинен пред'явити працівник при працевлаштуванні;
• як і в які строки потрібно повідомити орган ДФС про прийняття нових працівників;
• у яких випадках можна оформити строковий трудовий договір і трудовий контракт;
• як установити працівнику неповний робочий час;
• як повинен бути організований військовий облік на підприємстві;
• які особливості трудових відносин у фермерських господарствах;
• про що слід пам'ятати роботодавцю при оформленні на роботу іноземців, інвалідів, сумісників;
• чим принципово відрізняється цивільно-правовий договір із фізособою від трудового;
• як оформити переведення та переміщення працівників;
• за якими підставами можна звільнити працівника і які документи при цьому треба оформити.

Усі консультації супроводжуються зразками документів, які необхідно скласти в різних ситуаціях.
Нормативно-правові документи, на яких засновано консультаційні матеріали, подано станом на 1 березня 2017 року.
Інформація, викладена у виданні, зацікавить працівників кадрових служб, юристів, керівників підприємств, бухгалтерів, фермерів, підприємців та інших осіб, зайнятих організацією та веденням кадрового обліку.

Друга частина практичного керівництва «Усе про кадрове діловодство» (ПК, № 7, 2017) буде містити не менш цінну та корисну інформацію про оформлення організаційних документів, таких як штатний розпис, посадові інструкції, колдоговір, а також про оформлення відпусток, проведення перевірок кадрової документації контролюючими органами та застосування відповідальності за порушення трудового законодавства.

 

Вартість такого практичного керівництва – 105 грн.

Оформити передплату – вигідніше. Зробіть це прямо зараз зручним для вас способом:
• зателефонуйте за номером (067) 544-19-29,
• напишіть на електронну пошту product@balance.ua

У замовленні вкажіть П. І. Б., контактний телефон і номер потрібного практичного керівництва. Наш спеціаліст зв'яжеться з вами.

[p3228]

Ми робимо все, щоб ваше життя стало легшим!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!