Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Надзвичайні ситуації в діяльності підприємства

11 вересня 2015 р.

Жодне підприємство не застраховане від настання надзвичайної ситуації, або форс-мажору. Це та стихійне лихо, що відбувається час від часу, і сьогоднішні події на Донбасі, і знищення та псування майна, що супроводжують усе це. У подібних обставинах важливо не розгубитися і прийняти правильне рішення про подальше ведення господарської діяльності. А бухгалтерам підприємств доводиться швидко і, головне, без помилок, відображати всі наслідки форс-мажору в обліку та звітності.
У практичному керівництві «Надзвичайні ситуації в діяльності підприємств» ви знайдете практичні поради щодо врегулювання ситуацій, пов'язаних із форс-мажором, а також роз'яснення деяких облікових моментів, а саме:

  • що таке форс-мажор і як діяти підприємствам на практиці • при його настанні;
  • як відобразити умови про форс-мажор у договорі;
  • який порядок перереєстрації підприємств із зони АТО;
  • куди, як і коли подавати фінансову та податкову звітність підприємствам, що перебувають у зоні проведення АТО;
  • чи потрібно вести воїнський облік на підприємстві;
  • які обов'язки підприємства в особливий період;
  • як підтвердити настання стихійного лиха, пожеж і відобразити в обліку їх наслідки.

Крім того, у практичному керівництві зібрано основні нормативні документи та роз'яснення контролюючих органів, що стосуються ведення бізнесу в зоні АТО.
Нормативно-правові документи, на яких засновано консультаційні матеріали, подано станом на 9 вересня 2015 року.
Інформація, подана у виданні, зацікавить керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, аудиторів, слухачів бухгалтерських курсів.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!