Семінар-практикум для бюджетних організацій в Житомирі
19 листопада в Житомирі на семінар для бюджетних організацій зібралися бухгалтери з усієї області.
Галина Горбунова, голова Житомирського обласного осередку ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» відкрила семінар, ознайомивши учасників із змінами, які вже відбулися у виданні «Баланс-Бюджет» і які заплановані на 2016 рік.
Лариса Мельник, начальник сектору матеріального забезпечення ФСС з ТВП Житомирської області висвітлила питання з тимчасової втрати працездатності, нарахування та оподаткування лікарняних і декретних, відповіла на всі запитання бухгалтерів.
Інна Панченко, експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», сертифікований аудитор України, керівник департаменту фірми «ТОВ SCI-КОНСАЛТИНГ», канд. екон. наук розповіла про облікову політику згідно з П(С)БО, зупинилася на стандартах «Основні засоби», «Нематеріальні активи», «Запаси», «Зобов'язання», розповіла про особливості документального оформлення результатів інвентаризації активів і зобов'язань, відповіла на численні запитання бухгалтерів за темою семінару і не тільки.
Своїми враженнями від проведеного заходу учасники поділилися у книзі відгуків:
Високопічська сільська рада:
«Спасибі! Дуже багато цікавої інформації щодо розрахунку допомоги з тимчасової втрати працездатності і щодо проведення інвентаризації. Більше б ще таких семінарів»
Облнаркодиспансер ЖОР:
«Велике спасибі за потрібні для роботи публікації, особливо у спецвипуску «Баланс-Бюджет» № 45. Будемо дуже вдячні за публікацію в наступних номерах консультацій щодо нарахування премій у медичних закладах, і зокрема в тих, які надають платні медичні послуги. Потрібні консультації щодо використання РРО при отриманні благодійних внесків у бюджетних установах, а також щодо використання благодійних внесків і відображення їх у звітності».
Галина Горбунова,
голова Житомирського обласного осередку
громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»
zt@b-club.com.ua