Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Допомога по вагітності та родам та допомога на поховання для переселенців: як отримати?

29 січня 2015 р.

Затверджено Порядок надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.
Для отримання матеріального забезпечення застраховані особи звертаються особисто або через законного представника до районної, міжрайонної, міської виконавчої дирекції відділення Фонду за фактичним місцем проживання (перебування) (далі - робочий орган Фонду) із заявою, яка повинна містити реквізити банківської установи та номер поточного рахунку застрахованої особи для зарахування матеріального забезпечення, та пред`являють паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, та довідку про взяття на облік, а також надають наступні документи:
1)  для отримання матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах:
- листок непрацездатності;
- копію 1 - 4, 11 - 16 сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- копію довідки про взяття на облік;
- довідку, видану застрахованій особі банківською установою, про відкриття поточного рахунку для зарахування матеріального забезпечення (за наявності);
- копію трудової книжки (за наявності);
- довідку про нараховану зарплату за відповідний розрахунковий період (помісячно) із зазначенням видів виплат та кількості відпрацьованих днів (годин) (за наявності);
- копію свідоцтва про народження дитини (для встановлення віку дитини при оплаті листка непрацездатності по догляду за хворою дитиною);
- копію договору про добровільну участь у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - договір про добровільну участь) та наявну інформацію про сплачені суми єдиного внеску, зокрема копії квитанцій про сплату єдиного внеску, для добровільно застрахованих осіб.
2) для отримання допомоги на поховання одержувач допомоги надає:
- свідоцтво про смерть;
- витяг із Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть;
- копію 1 - 4, 11 - 16 сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- копію довідки про взяття на облік;
- довідку, видану одержувачу допомоги (або застрахованій особі) банківською установою, про відкриття поточного рахунку для зарахування матеріального забезпечення (за наявності);
- копію договору про добровільну участь та наявну інформацію про сплачені суми єдиного внеску, зокрема копії квитанцій про сплату єдиного внеску, для добровільно застрахованих осіб.
Усі копії документів завіряються працівником робочого органу Фонду згідно з пред`явленими оригіналами.
За зверненням застрахованих осіб робочі органи Фонду надають всебічну підтримку та допомогу. У разі необхідності допомагають зібрати необхідну інформацію та документи для подальшого отримання матеріального забезпечення.

Постанова ФСС з ТВП від 26.12.14 р. № 37 набуде чинності з дня офіційного опублікування.

Новини за темою:
Страхові виплати переселенцям з Криму і зони АТО у 2015 році
Прийнято Закон про додаткові гарантії щодо захисту прав громадян Донбасу
Уряд продовжив термін обліку внутрішньо переміщених осіб до 1 лютого 2015 року

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!