Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Порядок повернення коштів, помилково сплачених за одержання інформації з державних реєстрів

16 грудня 2013 р.

Згідно Порядку, який визначає процедури повернення коштів, помилково або надміру зарахованих на спеціальний реєстраційний рахунок Мін`юсту, за одержання інформації з державних реєстрів, держателем яких є Мін`юст та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, повернення цих коштів здійснюється Мін`юстом з відповідного реєстраційного рахунку, відкритого в Державній казначейській службі України, шляхом оформлення платіжних документів.
Для повернення помилково або надміру зарахованих коштів до Міністерства юстиції України необхідно надати:
1) заяву платника в довільній формі (на офіційному бланку за підписом керівника установи або його заступників відповідно до їх компетенції - для юридичних осіб) з обов`язковим зазначенням: обґрунтування необхідності повернення коштів із спеціального фонду державного бюджету; суми платежу, що підлягає поверненню; банківських реквізитів одержувача коштів; для юридичних осіб - коду за ЄДРПОУ, для фізичних осіб - реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі відсутності - серії та номера паспорта та відмітки про відсутність коду), номера контактного телефону та поштової адреси;
2) ксерокопію платіжного документа, який підтверджує перерахування коштів на рахунок Міністерства юстиції;
3) оригінал довідки - підтвердження суб`єкта надання послуг про те, що послуга на вказану суму не надавалась.

Наказ Мін`юсту від 28.11.13 р. № 2522/5 набирає чинності з дня офіційного опублікування.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!