Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ застосовується з 1 квітня

1 лютого 2017 р.

Новий Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затверджений постановою КМУ від 25.01.17 р. № 26, опубликовано в "Урядовому кур'єрі" від 01.02.17 р. № 19.
Документ забезпечив нормативно-правове регулювання реалізації Податкового кодексу України стосовно прозорого порядку бюджетного відшкодування платникам податку на додану вартість. Кабінет Міністрів затвердив Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Це створить сприятливі умови для ведення бізнесу, оскільки передбачає безумовний механізм бюджетного відшкодування ПДВ усім без виключень платникам податку.
Зокрема постановою, з урахуванням норм Податкового кодексу України, передбачено:
- формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування на підставі баз даних ДФС та Казначейства;
- визначення чітких даних, які відносяться до такого реєстру;
- автоматичне внесення заяв до реєстру, що здійснюється протягом операційного дня у хронологічному порядку їх надходження;
- публікація реєстру на офіційному веб-сайті Мінфіну.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Utverzhden-Poryadok-vedeniya-Reestra-zayavlenij-o-vozvrate-summy-byudzhetnogo-vozmeshheniya-NDS.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!