Порядок накладення ЕЦП посадових осіб СГ на податкову звітність

Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі – ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку:
- першим – ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера);
- другим – ЕЦП керівника;
- третім – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:
- першим – ЕЦП керівника;
- другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Платником податків фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:
- першим – ЕЦП платника податків - фізичної особи;
- другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).
Роз’яснення Міндоходів від 23.05.14 р.
Новини за темою: