Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Лист до Президента або подання та розгляд електронної петиції: все по Порядку

2 вересня 2015 р.

З метою забезпечення реалізації права громадян на звернення до Президента України з електронними петиціями, затверджено Порядок, визначає порядок розгляду електронної петиції, адресованої Президентові України, на підтримку якої зібрано не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення (далі - електронна петиція).
Розгляд електронної петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
Інформація про початок розгляду оприлюднюється Адміністрацією Президента України на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України у спеціальному розділі з питань електронних петицій не пізніш як через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на її підтримку, а в разі отримання електронної петиції від громадського об'єднання - не пізніш як через два робочі дні після отримання такої петиції.
Для підготовки пропозицій щодо підтримки або непідтримки Президентом України електронної петиції та проекту відповіді на неї Глава Адміністрації Президента України або визначений ним відповідальним за організацію роботи з розгляду порушених в електронній петиції питань Перший заступник, заступник Глави Адміністрації Президента України може скликати наради, запрошувати до участі у таких нарадах, засіданнях робочої групи, автора (ініціатора) електронної петиції, представників громадського об'єднання, яке здійснювало збір підписів на підтримку електронної петиції.

Указ Президент України 28.08.15 р. № 523/2015 набув чинності з 01.09.15 р. («Урядовий кур’єр» від 01.09.15 р. № 159).

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!