Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Особливості списання податкового боргу на підставі сертифіката ТППУ

10 лютого 2015 р.

Згідно з вимогами податкового законодавства, до компетенції контролюючих органів відноситься забезпечення процедури списання безнадійного податкового боргу, зокрема в частині прийняття рішення про списання та відображення зазначеної операції в інформаційних системах контролюючих органів, на підставі сертифіката (висновка), виданого Торгово-промисловою палатою України (далі – ТППУ).
Cертифікат (висновок) ТППУ обов`язково повинен містити конкретний період часу, протягом якого мали місце надзвичайні, невідворотні та непередбачувані обставини (події), що об`єктивно вплинули на виконання конкретним платником податків у вказаному періоді певного податкового обов`язку зі сплати податків.
Оскільки дія кожного окремого сертифіката (висновка) ТППУ, наданого у кожному конкретному випадку, обмежується датою надання такого сертифікату, тому, незважаючи на продовження дії АТО у конкретному населеному пункті Донецької або Луганської областей, чинність такого документа може поширюватися на правовідносини, що виникали з дати початку АТО у конкретному випадку і до дати надання такого сертифіката (висновка).
Таким чином, у разі, якщо на дату надання сертифіката (висновка) ТППУ на неможливість виконання платником податків податкового обов`язку продовжують чинити вплив форс-мажорні обставини, пов`язані з проведенням у конкретному населеному пункті Донецької або Луганської області АТО, дія якої продовжує тривати і дату її закінчення визначити неможливо, то у такому випадку ТППУ додатково вказує у сертифікаті (висновку) дату закінчення його дії, що відповідає даті його надання.

Лист ДФС від 27.10.14 р. № 5694/6/99-99-26-01-15. [d2150]

Новини за темою:
Нові тарифи на послуги з засвідчення форс-мажорних обставин
Як діяти, щоб підтвердити форс-мажор?

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!