Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Нові умови отримання свідоцтва арбітражного керуючого

25 липня 2013 р.

Внесено зміни в Порядок видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Датою видачі свідоцтва є дата видачі відповідного наказу Мін`юсту, з якої воно вважається отриманим (раніше такою датою був момент його фактичного отримання).
Про видачу свідоцтва арбітражний керуючий повідомляється шляхом розміщення відповідного наказу Мін`юсту не пізніше наступного робочого дня на офіційному веб-сайті Мін`юсту в розділі «Видача свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого» (раніше повідомлялося листом у 5-денний строк). Якщо свідоцтво протягом 30 календарних днів з дня видачі наказу Мін`юсту не отримано, воно надсилається рекомендованим листом на адресу, вказану в заяві на його видачу. Раніше у разі неотримання свідоцтва протягом 90 календарних днів з дня надіслання листа про його видачу воно ставало недійсним.
Аналогічний порядок встановлений і для видачі дубліката та переоформленого свідоцтва арбітражного керуючого. Також визначено, що наказ Мін`юсту про анулювання свідоцтва розміщується на офіційному веб-сайті Мін`юсту, а саме свідоцтво підлягає поверненню до Мін`юсту. Крім того, приведені у відповідність із вищезазначеними змінами положення Порядку формування і ведення Єдиного реєстру арбітражних керуючих України та Порядку використання посвідчення і печатки арбітражного керуючого.

Наказ Мін’юсту від 12.07.13 р. № 1394/5 набуде чинності з дня опублікування (готується до опублікування в «Офіційному віснику України» від 30.07.13 р. № 55).


Новини за темою:

Арбітражних керуючих занесуть у новий Єдиний реєстр

Бажаєте стати арбітражним керуючим? Зареєструйтеся самозайнятою особою!

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!