Нове Положення адміністрування НПФ
Затверджено Положення про провадження діяльності з адміністрування недержавного пенсійного фонду (далі – НПФ), яким установлюються обов`язки адміністратора НПФ, вимоги до організації та провадження ним діяльності з адміністрування фонду, правила персоніфікованого обліку учасників фонду, у тому числі учасників накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, та порядок доступу до цієї інформації.
Зокрема, провадження діяльності з адміністрування НПФ полягає у здійсненні адміністратором таких функцій:
- переведення пенсійних коштів у випадках, передбачених Законом України "Про недержавне пенсійне забезпечення";
- звітування на засіданнях ради фонду, на яких розглядаються питання щодо результатів діяльності фонду, через свого представника (своїх представників);
- надання в письмовій формі учасникам накопичувальної системи пенсійного страхування інформації про умови і порядок отримання довічної пенсії за рахунок коштів, облікованих на їх індивідуальних пенсійних рахунках;
- надання в письмовій формі у випадках та відповідно до чинного законодавства України особам, зазначеним учасником фонду, інформації про наявність коштів на рахунку померлого учасника фонду;
- обмін інформацією з іншими суб`єктами недержавного пенсійного забезпечення та у випадках, передбачених законодавством, з державними органами, юридичними та фізичними особами;
- виконання інших обов`язків у випадках, передбачених Законом та договором про адміністрування фонду.
Розпорядження Нацкомфінпослуг від 03.12.13 р. № 4400 набуде чинності з дня офіційного опублікування.
Новини за темою:
Змінились Ліцензійні умови провадження діяльності з адміністрування недержавних ПФ