Нове від Мін’юсту у сфері держреєстрації суб’єктів господарювання
Мін’юст наказом від 22.07.2015 № 1281/5 Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців уніс зміни до низки своїх наказів щодо держреєстрації юросіб та фізосіб — підприємців, пов’язаних із запровадженням таких пілотних проектів як:
1) «Екстериторіальність подання документів» — у територіальних органах Мін’юсту у Вінницькій і Київській областях, Головному теруправлінні юстиції у м. Києві, Івано-Франківському міськуправлінні юстиції, Калуському міськрайуправлінні юстиції Івано-Франківської області;
2) «Екстериторіальність проведення реєстраційних дій» — у Головному теруправлінні юстиції у м. Києві, що полягає в поданні документів для проведення реєстраційних дій щодо:
внесення запису про підтвердження відомостей про юрособу;
внесення та зміни відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юрособи;
зміни власника істотної участі засновника юрособи, якщо засновник — юрособа;
зміни додаткової інформації про зв’язок з юрособою;
держреєстрації фізособи, яка має намір стати підприємцем;
зміни до відомостей про ФОП;
припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням;
заяви про втрату оригіналів установчих документів юр особи;
фінзвітності про госпдіяльність юрособи у складі балансу і звіту про річні фінрезультати тощо;
3) «Попередній розгляд документів» — у територіальних органах Мін’юсту — держреєстратором за місцезнаходженням юрособи, який включає:
попередній розгляд документів в електронній формі, необхідних для проведення реєстраційних дій щодо внесення та зміни відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юрособи; зміни власника істотної участі засновника юрособи;
позачергове прийняття цих документів у паперовій формі за місцем, у дату та час, зазначені у повідомленні про результати попереднього розгляду документів.
Зміни діятимуть з дня, наступного за днем офіційного опублікування цього наказу.