Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

ПДВ-2017: що нового?

1 лютого 2017 р.

З 1 січня 2017 року внесено зміни в адмініструванні податку на додану вартість. Так:
- запроваджено механізм зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка підпадає під критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для такого зупинення та відновлення такої реєстрації в подальшому (період з 1 квітня по 1 липня 2017 року визначено тестовим);
- збільшено терміни реєстрації податкових накладних та розрахунку коригування до таких податкових накладних в ЄРПН до 365 календарних днів;
- злиття двох чинних Реєстрів в єдиний Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та формування окремого Тимчасового реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, поданих до 01.02.16 р.;
- бюджетне відшкодування ПДВ буде здійснюватися органами казначейства на підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування без висновків контролюючих органів;
- бюджетне відшкодування ПДВ буде здійснюватися в межах коштів, наявних на єдиному казначейському рахунку;
- надано можливість складання не пізніше останнього дня місяця зведеної податкової накладної на суму перевищення бази оподаткування над фактичною ціною, визначеною окремо по кожній операції з постачання товарів/послуг;
- встановлено код товару згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності та код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг як обов'язковий реквізит податкової накладної для всіх без виключення товарів і послуг. При цьому до 31.12.17 р. діятиме мораторій щодо застосування штрафних санкцій за помилки, допущені в податковій накладній за вищенаведеними реквізитами;
- уточнено норми, що у разі використання основних засобів не в господарській діяльності внаслідок їх фізичної ліквідації не визнається умовне постачання і відповідно не нараховуються податкові зобов'язання по ПДВ;
- продовжено до 01.01.19 р. звільнення від оподаткування операцій з постачання, у тому числі операції з імпорту, відходів та брухту чорних і кольорових металів, а також паперу та картону для утилізації;
- продовжено до 01.01.19 р. касовий метод визначення дати виникнення податкових зобов'язань та податкового кредиту платників податку, які здійснюють постачання (у тому числі оптове), передачу, розподіл електричної та/або теплової енергії, постачання вугілля та/або продуктів його збагачення, а також додано до цього переліку платників податку, які надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;
- встановлено, що помилки в обов'язкових реквізитах податкової накладної (крім помилок в коді товару згідно з УКТЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов'язань, не будуть причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Nalog-na-dobavlennuyu-stoimost-chto-novogo-v-2017.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!