Ваше передплачене видання Читайте on-line

Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Нарахування зносу бюджетними установами за попередні періоди: роз’яснює Мінфін

June 25, 2015

Відповідно до пункту 8.7 розділу VIII Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ у місяці введення в експлуатацію малоцінного необоротного матеріального активу необхідно нарахувати знос у розмірі 50 % його первісної вартості та решту 50 % первісної вартості - у місяці його ліквідації (списання з балансу).
Сума зносу об`єктів необоротних активів визначається в останній робочий день грудня в гривнях за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації у звітному році відповідно до норм зносу.
Якщо об`єкт основних засобів введено в експлуатацію у листопаді, то необхідно нараховувати знос у 2014 році за один місяць (грудень), тобто річну суму зносу поділити на 12, а якщо об`єкт основних засобів введено в експлуатацію в грудні 2014 року, то за 2014 рік знос не нараховується.

Лист Мінфіну від 08.04.15 р. 31-11420-08-10/12281.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!