Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Коли чекати на електронні листки непрацездатності?

4 жовтня 2013 р.

Під час обговорення проекту постанови КМУ «Про забезпечення бланками листка непрацездатності» на нараді у МОЗ представники Держпідприємництва виступили з пропозицією запровадження електронного реєстру (обліку) втрати тимчасової працездатності як складової частини реєстру пацієнтів з метою скасування паперових примірників бланків листка тимчасової непрацездатності
Зокрема, було запропоновано надати лікарям індивідуальні ключі доступу до такого реєстру, завдяки яким вони самостійно вноситимуть дані про тимчасову непрацездатність пацієнта. Так, лікар надаватиме пацієнту відомості у звичайній паперовій формі із зазначенням номеру запису у реєстрі, часу непрацездатності та ставитиме свої реквізити (підпис лікаря з написаними власноруч прізвищем, іменем, по-батькові, а також печаткою). Особа, яка хворіла, надаватиме за місцем роботи до відділу кадрів такі відомості, достовірність яких перевірятиметься шляхом доступу до зазначеного реєстру.
Впровадження такого підходу надасть можливість щорічно економити близько 3 млн грн., які на даний час витрачаються на виготовлення та закупівлю бланків листків тимчасової непрацездатності. Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності підтримує дану ініціативу Держпідприємництва та зазначає, що наразі в Україні вже успішно реалізований пілотний проект по впровадженню електронного реєстру у 4 областях.

За матеріалами офіційного сайту Держпідприємництва.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!