Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Як зрозуміти, що бізнес-ідея зможе втілитися на ринку

28 березня 2016 р.

Ви загорілися приголомшливою бізнес-ідеєю створення принципово нового продукту або послуги? І, перебуваючи в стані ейфорії, ви абсолютно впевнені, що ідея «вистрілить». А що якщо це помилка?
Спробуйте зіставити ваш майбутній бізнес з чотирма пунктами, представленими нижче - можливо, затія не так вже хороша, як може здатися.

1. Ринок безжалісний, але справедливий
Перебуваючи в умовах ведення бізнесу, складно не визнати, що главнокомандуючим, який визначає умови успішності, є ринок. Тому, в першу чергу необхідно зайнятися збором даних, які зможуть стати фундаментом хорошого старту. Наприклад, розрахуйте або дізнайтесь - який середній ринковий прибуток, який приносить ваш майбутній товар або послуга; поспостерігайте, наскільки рухливий або статичний ринок. Таке дослідження не тільки захистить вас від порожніх витрат часу, грошей і сил, але і допоможе відіграти свої позиції на ринку, в разі якщо ідея видається успішною.

2. Місце на ринку
Перед тим як намагатися зайняти якусь нішу, необхідно точно визначитися з товаром або послугою, яку ви будете просувати. Ідеальний вибір - сфера, яка користується попитом в будь-які часи, при будь-яких розкладах. Такі товари дозволяють підприємцю проявити винахідливість у розвитку бізнесу, і мати всі шанси на неодноразове повторення угод. Варто пам'ятати, що смаки споживачів і віяння ринку - явища мінливі. Якщо ви зможете зручно розташуватися в межах вузької ніші, то зможете регулювати ціни, і не побоюватися конкуренції.

3. Напрацювання клієнтської бази
Пошук нових клієнтів або спроба зайняти свою частку ринку - дорогі методи розвитку бізнесу. Кожен бізнесмен прагне укладати якомога більшу кількість повторних угод і утримувати клієнтів. Для цього замість питання «Яким способом привернути свіжий потік клієнтів?», Задавайте собі наступний - «Як багато я зможу продати кожному з постійних клієнтів, і як довгий буде їх інтерес?». Такий погляд на ведення своєї справи допоможе вам підстрахуватися, адже постійні клієнти є гарантом незгасаючої прибутку. Крім цього, скорочуються витрати на рекламні кампанії, зате «сарафанне радіо» буде вам відмінною підмогою.

4. Тестовий режим
Існують різні способи випробувати бізнес-ідею на міцність - створення ресурсу в інтернеті, передача роздрібних товарів в магазини на умовах консигнації і т.д. Не полінившись перевірити, ви будете точно знати - що хочуть споживачі. Ви зможете вирішити - чи доцільно збільшувати пропозицію або розумніше вибрати більш прибуткову нішу.

Джерело: http://uteka.ua/ua/publication/Kak-ponyat-chto-biznes-ideya-smozhet-voplotitsya-na-rynke.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!