Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Внесено зміни до Ліцензійних умов провадження діяльності з управління іпотечним покриттям

25 квітня 2016 р.

НКЦПФР прийняло рішення від 10.03.16 р. № 278 "Про затвердження Змін до Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на ринку цінних паперів - діяльності з управління іпотечним покриттям".
Зокрема, визначено, що ліцензіат (крім банку) для провадження діяльності з управління іпотечним покриттям повинен розробити положення про систему управління ризиками професійної діяльності з управління іпотечним покриттям.
Положення про систему управління ризиками професійної діяльності має містити:
- основні принципи управління ризиками професійної діяльності з управління іпотечним покриттям;
- методи виявлення, обліку та опису ризиків окремо за кожним видом ризику;
- методи оцінювання ризиків та процедури внутрішнього контролю (моніторингу) рівня ризиків;
- заходи щодо мінімізації ризиків та ліквідації негативних наслідків виявлених ризиків, у тому числі порядок та джерела фінансування заходів з компенсації отриманих збитків;
- порядок моніторингу дотримання пруденційних нормативів і заходи у разі їх відхилення від встановлених показників (у разі встановлення таких нормативів);
- функції підрозділу з управління ризиками та/або працівника, відповідального за управління ризиками, та порядок його взаємодії з іншими органами ліцензіата;
- контроль за ефективністю управління ризиками.
Для забезпечення роботи системи управління ризиками ліцензіат (крім банку) зобов'язаний призначити працівника або створити підрозділ з управління ризиками.
До компетенції цього підрозділу (працівника) ліцензіата необхідно віднести: розробку та впровадження методики виявлення, оцінювання та контролю рівня ризиків професійної діяльності; аналіз та прогнозування стану системи управління ризиками, ідентифікацію критичних (найбільш ризикованих) бізнес-процесів, клієнтів, контрагентів, фінансових інструментів та послуг; виявлення концентрації ризиків та причин їх появи; впровадження заходів, процедур, механізмів та технологій мінімізації ризиків та ліквідації наслідків виявлених ризиків; оперативну координацію взаємодії підрозділів та виконавчого органу ліцензіата з питань управління ризиками; участь у розслідуванні випадків реалізації ризиків; розробку програм навчання працівників ліцензіата методам та інструментам управління ризиками; підготовку і надання звітності з питань управління ризиками виконавчому органу ліцензіата.
Крім цього, передбачено, що ліцензіат зобов'язаний забезпечити доступ до приміщення та доступність послуг, які надаються згідно з ліцензією на провадження професійної діяльності на фондовому ринку, інвалідам та маломобільним категоріям населення.
Юридичні особи, які отримали ліцензії на провадження професійної діяльності на ринку цінних паперів - діяльності з управління іпотечним покриттям до набрання чинності вищезазначеним рішенням, зобов'язані протягом 3-х місяців після набрання ним чинності привести свою діяльність у відповідність до нових вимог.

Джерело: https://uteka.ua/ua/publication/Vneseny-izmeneniya-v-Licenzionnye-usloviya-osushhestvleniya-deyatelnosti-po-upravleniyu-ipotechnym-pokrytiem-2.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!