Змінено порядок ведення Реєстру аудиторських фірм
Національним банком затверджено зміни до порядку ведення Реєстру аудиторських фірм. Зміни передбачають установлення додаткових вимог до аудиторської фірми, яка включається до Реєстру, та до її працівників. Зокрема, установлюється вимога:
• збільшення до двох років мінімального терміну договірних відносин аудиторської фірми з банком щодо надання аудиторських послуг;
• збільшення мінімальної чисельності аудиторів із банківським сертифікатом (не менше трьох осіб замість двох) та підвищення рівня кваліфікації працівників аудиторської фірми. А саме: не менше ніж у двох працівників аудиторської фірми мають бути сертифікати (свідоцтва), що підтверджують їх кваліфікацію у сфері МСФЗ та були видані їм визначеними сертифікуючими професійними організаціями, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC);
• наявності в аудиторської фірми деяких технічних умов (комп’ютерного обладнання, програмного забезпечення) та власного (орендованого) приміщення, що використовується для здійснення аудиторської діяльності;
• включення аудиторської фірми до розділу Реєстру аудиторських фірм та аудиторів Аудиторської палати України, що містить перелік аудиторських фірм, які відповідають критеріям проведення обов’язкового аудиту.
Серед критеріїв:
• наявність інформації про укладання договору страхування професійної відповідальності;
• проходження перевірки системи контролю якості аудиторських послуг;
• розкриття на власному веб-сайті публічної інформації щодо діяльності аудиторської фірми тощо.
Окрім того, змінами доповнено перелік підстав для відмови аудиторській фірмі у включенні до Реєстру, унесенні змін до Реєстру, продовженні строку дії свідоцтва, а також уточнено перелік підстав виключення аудиторської фірми з Реєстру. Норма, яка передбачає засвідчення документів печаткою аудиторської фірми, скасовується.
Постанова Правління НБУ від 10.11.17 р. № 110 набула чинності 14.11.17 р. (Офіційне інтернет-представництво НБУ від 13.11.17 р.).
Джерело: https://uteka.ua/.