Баланс группа компаній

Бухгалтерія - це любов!

(056) 370-44-25
Замовити дзвінок

Інвентаризуємо правильно!

29 жовтня 2013 р.

Як відомо, курчат восени рахують. А бухгалтер восени рахує... активи підприємства, тобто бере участь у проведенні обов`язкової інвентаризації. Робота майже механічна, навіть нудна, але при цьому складна і дуже копітка. Але провести інвентаризацію мало – треба ще правильно відобразити її результати в обліку.
І, як завжди, редакція «БАЛАНС» готова простягти руку допомоги. У спецвипуску «БАЛАНСУ» № 86 «Інвентаризація від і до» зібрано основи основ інвентаризації. І хоча інвентаризація проводиться щороку, справа для бухгалтера знайома, але все ж ми вирішили виділити головні акценти в кожній статті – саме те, на що вам варто звернути особливу увагу.
Більше того, ми сподіваємося, що і після закінчення інвентаризації цей номер не буде припадати пилом на полиці. Ви запитаєте: чому? А от дивіться, що ми для вас підготували! Форми, які використовуються при інвентаризації, і зразок наказу на проведення інвентаризації.
Загальні правила і важливі нюанси інвентаризації:
– основних засобів, НМА, запасів та окремих груп ТМЦ;
– дебіторської та кредиторської заборгованості;
– резервів на оплату відпусток і на виконання гарантійних зобов`язань.
Також ви дізнаєтеся:
– на підставі яких документів і як часто може проводитися звіряння розрахунків за податками та зборами з органом Міндоходів;
– як проводити раптові інвентаризації каси в будь-який час року;
– що робити з усіма виявленими недостачами, надлишками і пересортицею матеріальних активів у податковому обліку;
– як правильно притягти працівника до матеріальної відповідальності за результатами інвентаризації (ми вам щиро бажаємо уникнути цієї необхідності!).
А ще на с. 47–48 спецвипуску ви знайдете путівник публікацій на тему інвентаризації. Можливо, ви знайдете там відповідь на запитання, яке не увійшло до цього спецвипуску.

За матеріалами «БАЛАНС» № 86 від 28.10.13 р.

Приєднуйтесь до нашої сторінки та отримуйте новини першими!

Дякую, я вже з вами!