Якщо отримані нові посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП при зміні місцезнаходження
До якого органу ДФС необхідно звернутись платнику податків для укладання договору про визнання електронних документів у разі зміни протягом року місцезнаходження, якщо ним отримано нові посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП?
Наприкінці 2015 року ДФС спрощено процес укладання Договору, а саме платником укладається один Договір з органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.
Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу ДФС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
Для цього додатково впроваджено електронний сервіс для платників «Управління ЕЦП».
Зазначений сервіс створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді. Також в Повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.
Сформоване Повідомлення керівник обов’язково підписує своїм ЕЦП, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника
У разі зміни місцезнаходження та отриманням нових посилених сертифікатів відкритих ключів ЕЦП, платник звертається до органу ДФС за основним місцем обліку.