Чи додаються паперові носії до електронної звітності?
Податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПК, в один із таких способів:
- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації);
- засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
У разі подання податкового документа в електронному вигляді платник податків має право не подавати податкові документи на паперових носіях. Тобто, якщо платник податків подає до органів доходів і зборів податкову звітність в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв`язку з накладанням електронного цифрового підпису, то роздруковані оригінали на паперових носіях не додаються.
Якщо платник податків подає оригінали документів податкової звітності на паперових носіях, то, за бажанням, може надати копії таких документів в електронному вигляді на електронних носіях (магнітних дисках, флеш-картах, компакт-дисках).
Роз’яснення Міндоходів від 24.06.14 р.
Новини за темою:
Як подати пояснення до декларації при електронній звітності
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг ЕЦП