Декларація з ПДВ порядково+оскарження дій ДФС. Читайте в спецвипуску!
Пропонуємо вашій увазі анонс публікацій «БАЛАНС» № 98-99 від 11.12.17 р.
Акценти спецвипуску:
СУДОВА ПРАКТИКА
Якщо постачальник надав покупцеві РК із запізненням, то покупець не несе відповідальності за їх несвоєчасну реєстрацію
Покупець не порушував вимог податкового законодавства, оскільки не мав можливості зареєструвати РК у встановлений ПК термін. Причина: він несвоєчасно отримав такі РК від своїх контрагентів-постачальників (Ухвала Донецького Апеляційного адміністративного суду від 04.10.17 р., ЄДРСР, реєстр. № 69331454).
За наявності в платника податків документів, що підтверджують факт здійснення господарської операції, відмова в реєстрації податкової накладної є незаконною
Платник податків, якому заблокували реєстрацію ПН, не зобов'язаний подавати як підтвердні первинні документи весь їх перелік, наведений у Наказі № 567. Як справедливо зазначив суд, у кожному конкретному випадку перелік цих документів буде різним, залежно від суті господарської операції (постанова Одеського апеляційного суду від 15.11.17 р., ЄДРСР, реєстр. № 70379678)
Якщо орган ДФС не направив платникові податків квитанцію про прийняття або неприйняття податкової накладної, то штраф не накладається
Орган ДФС зобов'язаний направити платникові податків квитанцію про прийняття/неприйняття ПН протягом операційного дня. Інакше ПН автоматично вважається зареєстрованою. Якщо квитанція платником не отримана, то притягати його до відповідальності за порушення строків реєстрації ПН – неправомірно (ухвала Львівського апеляційного адміністративного суду від 04.10.17 р., ЄДРСР, реєстр. № 69387464)
КОНСУЛЬТАЦІЇ
Загальні правила подання декларації з ПДВ
Заповнюємо заголовну частину декларації
Заповнюємо розд. I декларації «Податкові зобов'язання»
Заповнюємо розд. II декларації «Податковий кредит»
Заповнюємо розд. III декларації «Розрахунки за звітний період»
Заповнюємо додаток 1
Додаток 2: як заповнити і виправити помилки
Додаток 3: порядок заповнення і виправлення помилок
Додаток 4: особливості заповнення та виправлення помилок
Додаток 5: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 6: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 7 для пільговиків
Додаток 7 для «касовиків»
Додаток 8: коли подається і як заповнюється
Додаток 9: порядок заповнення та виправлення помилок
Уточнюючий розрахунок: порядок подання та приклади
СЕА: особливості формування показників
Акценти цієї статті: порядок формування кожного показника формули в СЕА і вплив його на ліміт реєстрації; коли виникає override і що робити, якщо він виник; що таке другий ліміт реєстрації.
Відмовили в реєстрації ПН: як подати скаргу бізнес-омбудсмену?
Із цієї статті ви дізнаєтеся ще про один спосіб захисту своїх прав у разі незаконної відмови в реєстрації податкових накладних, а саме про подання скарги омбудсменові. Дотримуючись наших рекомендацій, зможете на практиці скласти і подати скаргу бізнес-омбудсмену, щоб добитися реєстрації ПН.
Як оскаржити зменшення ліміту реєстрації (незаконний override)
Розглянемо на прикладі порядок складання скарги на дії органу ДФС.
ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР
Календар бухгалтера на поточний тиждень
НОВИНИ
- Продовжено до 1 095 днів строк для визнання податкового кредиту за зареєстрованими ПН/РК.
- Уточнено порядок продовження граничних строків подання декларацій та заяв.
- Інвалюта для закордонного відрядження перераховується на рахунок фізичної особи.
ІНТЕРНЕТ ДЛЯ БУХГАЛТЕРА
- Розроблено зміни до системи ризиків із ПДВ (СМКОР).
- Як заповнити РК до ПН, складеної на дату отримання передоплати, якщо після реєстрації ПН в ЄРПН змінилася номенклатура товарів/послуг.
Оформіть передплату на видання «БАЛАНС» на 2018 рік,
щоб отримувати корисні консультації, поради, відповіді на запитання
можна будь-яким зручним для вас способом:
· за номерами (056) 374-86-29, (044) 521-03-95 до редакції;
· написавши на електронну пошту product@balance.ua;
· на сайті www.balance.ua у розділі «Магазин»;
· сплативши рахунок. Просто пройдіть за посиланням, роздрукуйте та оплатіть рахунок.