Бізнес сніданок «Еспресо з податками» на тему «Трансфертне ціноутворення від А до Я»
Дата 30 січня (четвер)
Час З 10.00 до 12.00
Місце: Ресторан «Липський особняк», Київ, вул. Липська, 15
Питання трансфертного ціноутворення належить до найбільш важливих аспектів у галузі міжнародного оподаткування транснаціональних корпорацій незалежно від їх розміру. У більшості країн світу ціноутворенню приділяють велику увагу. Особливе значення мають міжнародні аспекти операцій із пов’язаними особами транснаціональних корпорацій.
Організації, які не приділяють належної уваги необхідним стандартам у сфері трансфертного цінотворення, накликають на себе високі фінансові втрати у вигляді додаткових податків і штрафів, що стягуються податковими органами.
Спікерами виступлять Олена Макеєва, керуючий партнер Аудиторської фірми «Аксьонова та партнери» GGI, та Ірина Марушко, партнер юридичної фірми «Лавринович та партнери». Організатор заходу – АФ «Аксьонова та партнери» GGI.
На бізнес сніданку ви дізнаєтесь:
• Основні постулати трансфертного ціноутворення: нормативні вимоги та фінансові санкції.
• Практичні поради, як виявити серед великої кількості операцій контрольовані операції. Ми запропонуємо вам модель даного процесу.
• Функціональний аналіз: оцінка ризиків із контрольованих операцій.
• Джерела інформації в розрізі видів контрольованих операцій.
• Розрахунок ринкового діапазону цін/рентабельності.
• Вимоги до обов`язкової документації.
• Практичні поради з формування пакету документації. Обов`язкові розділи.
А також детально будуть розглянуті такі пункти:
• Проблемні питання визначення контрольованості операції в контексті узагальнюючої податкової консультації (наказ Міндоходов і зборів від 22.11.13 р.).
• Контрагенти з «низькоподаткових» юрисдикцій: чи показувати операції з ними у звіті за 2013 рік.
• Чи слід боятися 5%-вого штрафу за незазначення у звіті окремих контрольованих операцій.
• 3/5%-вий відсотковий штраф та пеню ніхто не відміняв.
• До яких порушень буде застосовано штраф у розмірі 1 грн.
• Нові види перевірок – хто і як буде їх проводити, порядок оскарження результатів.
Умови участі
• Вартість: безкоштовно за умови попередньої реєстрації.
• Узяти участь у заході можуть представники керівного складу компаній: головні бухгалтери, фінансові директори, власники бізнесу.
• Участь представників юридичних та консалтингових компаній обмежена.
• Реєстрація на захід закінчується 30 січня о 15.00.
Кількість місць обмежена!
Є запитання? Із радістю відповімо!
Телефонуйте: 044 568 57 95; 067 225 69 92.
Або пишіть за адресою: protsko@ap-center.com
Контактна особа: Наталя Процько.