Тайм-менеджмент для водіїв

Робочий час та час відпочинку професійних водіїв регулюються вимогами Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, які стосуються лише водіїв, що здійснюють внутрішні перевезення пасажирів чи вантажів. Ці вимоги визначають не тільки нормування часу за кермом, а й нормування загального робочого часу водіїв (період керування, підготовчо-заключний період, час простоїв, час проведення медичних оглядів тощо).
Так, тривалість керування водія на тиждень, включаючи надурочні роботи, не повинна перевищувати 48 годин. На автобусні маршрути протяжністю понад 500 км направляються 2 водії, причому період керування кожного повинен становити половину загального періоду керування.
Після керування протягом 4 годин водій повинен зробити перерву для відпочинку та харчування тривалістю не менше 45 хвилин, якщо не настає період щоденного (міжзмінного) відпочинку.
Автобуси, що використовуються для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень, для регулярних пасажирських перевезень на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км (з 01.06.13 р.), вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 т (з 01.06.15 р.) повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами.
До набрання чинності вимог щодо обладнання ТЗ тахографами водій, який керує ТЗ, що не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку водія.
Крім того, визначено особливості обліку робочого часу водіїв.
Лист Мінінфраструктури від 18.07.13 р. № 8050/25/10-13.
Новини за темою: