Санкції за несвоєчасне подання звіту з РРО з причини його несправності
                Із 1 січня 2014 року до суб`єктів господарювання, які  зобов`язані використовувати РРО, застосовуються  штрафні санкції в розмірі 10 НМДГ в разі неподання ними звітності та  інформації, пов`язаної із застосуванням РРО, по дротових або бездротових  каналах зв`язку.
 Часто причиною несвоєчасного подання звітності є  несправність РРО або інші технічні причини, що призводять до неможливої  автоматичної передачі накопиченої інформації.
 Нормативний час для усунення пошкодження телекомунікаційної  мережі та відновлення доступу до послуг Інтернет з встановленими значеннями  показників якості не повинен  перевищувати 1 доби.
 У разі виходу з ладу РРО центри сервісного обслуговування  зобов`язані забезпечувати відновлення його роботи протягом 72 годин.
 Якщо РРО вийшов із ладу або сталося відключення  електроенергії, розрахункові операції  проводять з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової  книжки. Коли роботу касового апарату буде відновлено, необхідно провести  через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки,  а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнуління оперативної  пам`яті) - за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню  електроенергії, окремо за кожною ставкою ПДВ та виконати Z-звіт.
 Після підключення до Системи зберігання і збору даних  Міндоходів (персоналізації РРО) контрольно-звітна інформація про використання  РРО передається в органи доходів і  зборів в електронній формі.
 Таким чином, під час технічної несправності РРО, у разі  передачі звітної інформації, відразу після відновлення його роботи у  встановлений законодавством строк фінансові  санкції до суб`єкта господарювання не  застосовуються.
Роз`яснення Міндоходів від 14.05.14 р.
Новини за темою:
Особливості застосування РРО: роз’яснює Міндоходів
Держреєстр РРО у новій редакції