Один центр – усі адмінпослуги!
КМУ затвердив примірне положення про центр надання адміністративних послуг.
Центри надання адмінпослуг будуть створюватися при:
- Київській та Севастопольській міській, районній, районній у м. Києві та Севастополі держадміністрації;
- міській раді (її виконавчому органі) міста обласного та/або республіканського (АР Крим) значення;
- міській та селищній раді (їх виконавчих органах) населених пунктів, які є адміністративними центрами областей, районів і АР Крим.
З метою створення зручних та доступних умов отримання послуг можуть утворюватися територіальні підрозділи центру у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Перелік адмінпослуг, які надаються через центр, визначається органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення. Також за рішенням відповідного органу може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень місцевої держадміністрації або ради, при яких утворено такий центр.
У центрах адмінпослуг при міській раді (її виконавчому органі) міста обласного та/або республіканського значення, Київській та Севастопольській міській, районній, районній у м. Києві держадміністрації, створюється дозвільний центр з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
Для отримання адмінпослуги в центрі суб`єкт має звернутися до адміністратора, який проводить вичерпне консультування щодо конкретної адмінпослуги та здійснює організаційне забезпечення надання адмінпослуг суб`єктами їх надання.
Центри прийматимуть суб`єктів звернень не менше 6 днів на тиждень та 7 годин на день без перерви на обід, що розповсюджується на всі адмінпослуги центру. Не рідше двох днів на тиждень прийом повинен здійснюватися до 20:00.
Постанова КМУ від 20.02.13 р. № 118 набуде чинності з дня офіційного опублікування (готується до опублікування у «Офіційному віснику України» від 07.03.13 р. № 16).